تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۶
کد خبر : 2691

به روز شدن اطلاعات نقش اساسی در زمینه روابط عمومی دارد

به روز شدن اطلاعات نقش اساسی در زمینه روابط عمومی دارد

پایگاه خبری دنیای اسرار معاون اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان : به روز شدن اطلاعات نقش اساسی در زمینه روابط عمومی دارد به گزارش دنیای اسرار-اصفهان:معاون روابط عمومی استانداری اصفهان با اظهار تاسف از اینکه هنوز جایگاه واقعی روابط عمومی ها در سازمان ها به شکل جدی پررنگ نیست اظهار

Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری دنیای اسرار

معاون اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان :

به روز شدن اطلاعات نقش اساسی در زمینه روابط عمومی دارد

به گزارش دنیای اسرار-اصفهان:معاون روابط عمومی استانداری اصفهان با اظهار تاسف از اینکه هنوز جایگاه واقعی روابط عمومی ها در سازمان ها به شکل جدی پررنگ نیست اظهار داشت: امروزه با پیشرفت ابزارهای اطلاعاتی وظایف مدیر روابط عمومی تحت تاثیر این ابزارهای اطلاعات دستخوش تغییراتی شده اند که برای تداوم کسب و کار خود باید با این تغییرات سازگاری پیدا کنیم و اطلاعات به روز داشته باشیم .

ضیایی افزود: جامعه امروز، جامعه اطلاعاتی است، یعنی ما انسان ها در همه ابعاد زندگی مان در یک جامعه اطلاعاتی با شبکه‌های مختلف زندگی می‌کنیم و همه با مفهوم ارتباط آشنا هستند و روزانه میلیون ها اطلاعات رد و بدل می شود بنابراین نیاز است که چه سازمان های دولتی و چه خصوصی در داشتن اطلاعات موثق نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

وی با اشاره به اینکه در دنیای امروزی که ابزارها و وسایل ارتباطی با سرعت خیلی زیادی در حال پیشرفت هستند و مرزهای ارتباط برداشته شده است و انسان به دنبال نگرش جامعه مدار است به روز شدن اطلاعات نقش اساسی در زمینه روابط عمومی دارد.

معاون روابط عمومی استانداری اصفهان با تاکید بر اینکه چالش های روابط عمومی های امروز بر دو بخش اصلی شامل نداشتن تشکیلات و اعتبارات آموزشی و نحوه عمل و نیروی انسانی و بخش فرعی شامل نداشتن متولی حقیقی و نبود تشکل های حرفه ای و قانونمند در رابطه با حرفه استراتژیک روابط عمومی ها است گفت: اگر به این موضوعات به شکل جدی پرداخته شود تا حدودی روابط عمومی ها شکل و جایگاه خود را پیدا خواهند کرد.

ضیایی ادامه داد: دنیای امروز دنیای ارتباطات است و روابط عمومی ها در سازمان ها جزء کارگزاران اندیشه محسوب می شوند، ذهن افراد را می سازند و فرهیختگان را می آفرینند ، بنابراین می توانند دانش را به همه جامعه منتقل کنند . در واقع روابط عمومی ها ابزار تبلیغ نیستند بلکه مبلغ هایی هستند که هدف مشخصی دارند، ضمن اینکه ابلاغ هم نمی کنند، بلکه چیزی ما بین ابلاغ و تبلیغ هستند و ضمن معرفی دستگاه خود آن را تبلیغ نمی کنند .

معاون روابط عمومی استانداری اصفهان در پایان گفت : بزرگترین سرمایه یک سازمان روابط عمومی آن سازمان است و حیات یک سازمان به داشتن یک ارتباط دوسویه درون سازمانی و برون سازمانی و کسب اطلاعات به روز و مفید بستگی دارد .

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.