تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۹:۰۲
کد خبر : 18233

بومی‌سازی کنترل ولو سیستم تصفیه گاز فرایند مگامدول‌های احیا مستقیم در فولاد مبارکه

بومی‌سازی کنترل ولو سیستم تصفیه گاز فرایند مگامدول‌های احیا مستقیم در فولاد مبارکه

به گزارش دنیای اسرار:کنترل ولو اسکرابرهای مدول‌های احیا مستقیم که وظیفه اصلی آن تخلیۀ لجن مخازن شست‌وشوی گاز فرایند است، با همکاری واحد بومی‌سازی، تعمیرات واحد احیا مستقیم و دفتر فنی تعمیرات بومی‌سازی شد. یوسف مهاجری رئیس دفتر فنی تعمیرات آهن‌سازی ضمن تأیید این خبر و با بیان این‌که وظیفۀ اصلی کنترل ولو اسکرابرهای مدول‌های

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:کنترل ولو اسکرابرهای مدول‌های احیا مستقیم که وظیفه اصلی آن تخلیۀ لجن مخازن شست‌وشوی گاز فرایند است، با همکاری واحد بومی‌سازی، تعمیرات واحد احیا مستقیم و دفتر فنی تعمیرات بومی‌سازی شد.

یوسف مهاجری رئیس دفتر فنی تعمیرات آهن‌سازی ضمن تأیید این خبر و با بیان این‌که وظیفۀ اصلی کنترل ولو اسکرابرهای مدول‌های احیا مستقیم تخلیۀ لجن مخازن شست‌وشوی گاز فرایند است، گفت: پس از این‌که این تجهیز استراتژیک بومی‌سازی شد، در محل موردنظر نصب و با موفقیت مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
وی با تأکید بر این‌که قبل از بومی‌سازی کنترل ولو سه اینچی که نقش مهم و حساسی در فرایند تولید دارد، این تجهیز با قیمت بسیار زیادی از شرکت‌های خارجی تأمین می‌شد، افزود: پس از تحریم‌ها تأمین آن‌ها امکان‌پذیر نبود. تا این‌که با توجه به سیاست کلی شرکت مبنی بر بومی‌سازی و استفاده از توان داخلی‌سازی قطعات یدکی، بومی‌سازی آن‌ها در دستور کار قرار گرفت.
محمدرضا فتحی رئیس واحد احیا مستقیم شماره ۲ در همین خصوص گفت: از ابتدای راه‌اندازی مگامدول‌های واحد شهید خرازی، با توجه به این‌که تمامی تجهیزات و قطعات از شرکت‌های خارجی تأمین شده بود، فعالیت بومی‌سازی قطعات و تجهیزات در دستور کار قرار گرفت و در سال‌های اخیـــر، با توجــــه به شرایــط و نیـــاز، و توســـعۀ توانایــــی‌ها و توانمندی‌های داخلی، هم‌راستا با اهداف شرکت، بومی‌سازی این قطعۀ حساس هدف‌گذاری و با موفقیت انجام شد.
وی با تأکید بر این‌که تجهیز بومی‌سازی‌شده به‌خوبی جایگزین مشابه خارجی شده و با موفقیت مورد بهره‌برداری قرار گرفته است، از همۀ همکاران در قسمت‌های خرید، بومی‌سازی و دفتر فنی تعمیرات واحد تشکر و قدردانی کرد



Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.