تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۱
کد خبر : 32166

بیش از یکهزار بسته ورزشی در مدارس مناطق کمتر برخوردار اصفهان توزیع شد

بیش از یکهزار بسته ورزشی در مدارس مناطق کمتر برخوردار اصفهان توزیع شد

رئیس اداره تربیت‌بدنی آموزش و پرورش استان اصفهان از توزیع بیش از یکهزار بسته ورزشی بین دانش آموزان مدارس روستایی و مناطق کمتر برخوردار استان خبر داد. به گزارش دنیای اسراربه نقل ازایرنا:فرهاد رضایی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه ورزش در شادابی دانش آموزان و بالا رفتن میزان یادگیری

Print Friendly, PDF & Email

رئیس اداره تربیت‌بدنی آموزش و پرورش استان اصفهان از توزیع بیش از یکهزار بسته ورزشی بین دانش آموزان مدارس روستایی و مناطق کمتر برخوردار استان خبر داد.

به گزارش دنیای اسراربه نقل ازایرنا:فرهاد رضایی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه ورزش در شادابی دانش آموزان و بالا رفتن میزان یادگیری آنها بسیار موثر است، افزود: به‌دنبال تحقق اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مقرر شد تا وسایل موردنیاز ورزشی مناطق روستایی و مناطق کمتر برخوردار استان تهیه و بین دانش‌آموزانی که در حوزه ورزش فعالیت می‌کنند، توزیع شود.

وی اظهار داشت:این بسته‌ها شامل نردبان چابکی، مانع مخروطی، طناب ورزشی، توپ‌های والیبال و فوتسال ویژه دبستان و حلقه حلاحب است که در قالب یک بسته کامل بین مدارس مربوطه توزیع شده است.

رئیس اداره تربیت‌بدنی آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: توزیع این بسته‌ها براساس نیازسنجی مدارس یاد شده صورت گرفته و برای دوره‌های متوسطه اول و دوم نیز بیش از ۳۰۰ توپ ورزشی در نظر گرفته شده است که میان مدارس مناطق و نواحی ۴۱ گانه استان توزیع خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: برای تهیه لباس ورزشی معلمان تربیت‌بدنی و همچنین تهیه کوله پشتی برای آنها نیز اعتباری از سوی وزارت آموزش و پرورش تأمین شد و استان اصفهان هم اعتبار مازاد بر این میزان برای این موضوع تخصیص داده است.

رضایی افزود: در سالجاری با تاکید برتجهیز مدارس به لوازم ورزشی، در مرحله اول میزهای فوتبال‌دستی، تاتامی و میز تنیس‌روی‌میز به تعدادی از مدارس استان اصفهان تحویل داده شد.

وی تصریح کرد: پرداختن به موضوع ورزش و تامین نیازهای ورزشی دانش آموزان علاوه بر اینکه زمینه نشاط و شاداب سازی آنها را فراهم می‌کند، موجب پیشگیری از گرفتاری آنها در دام آسیب‌های اجتماعی نیز می‌شود.

حدود یک میلیون دانش‌آموز در بیش از ۶ هزار واحد آموزشی در استان اصفهان مشغول به تحصیل هستند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.