تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶
کد خبر : 28802

بیش از ۳۲۰ طرح شرکت برق اصفهان به بهره‌برداری رسید

بیش از ۳۲۰ طرح شرکت برق اصفهان به بهره‌برداری رسید

به مناسبت دهه فجر بیش از ۳۲۰ طرح شرکت برق اصفهان به بهره‌برداری رسید به گزارش دنیای اسرار: مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان از بهره‌برداری از بیش از ۳۲۰ طرح این شرکت با اعتبار بیش از یک هزارو ۸۵۰ میلیارد ریال همزمان با دهه فجر در استان خبر داد. روابط عمومی شرکت توزیع برق استان

Print Friendly, PDF & Email

به مناسبت دهه فجر

بیش از ۳۲۰ طرح شرکت برق اصفهان به بهره‌برداری رسید

به گزارش دنیای اسرار: مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان از بهره‌برداری از بیش از ۳۲۰ طرح این شرکت با اعتبار بیش از یک هزارو ۸۵۰ میلیارد ریال همزمان با دهه فجر در استان خبر داد.

روابط عمومی شرکت توزیع برق استان اصفهان، شامگاه دوشنبه به نقل از حمید علاقمندان  افزود: تاکنون ۲۶۳ کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی با اعتبار بیش از ۳۱۷ میلیارد ریال به کابل خودنگهدار تبدیل، ۶ هزار دستگاه کنتور با اعتبار ۱۷۰ میلیارد ریال، تعویض و ۶۰۰ کیلومتر شبکه های فشار ضعیف، فشار متوسط و پُست‌های توزیع با اعتبار ۲۲۰ میلیارد ریال، تعمیر شده است.

وی هچنین با اشاره به اصلاح و بهینه‌سازی تاسیسات روستایی در استان گفت: ۱۳۶ طرح بهینه‌سازی شبکه برق با اعتبار بیش از ۲۸۱ میلیارد ریال در روستاهای استان اجرا شده و به بهره‌برداری رسیده است.

به گفته علاقمندان، ۵۸ طرح دیگر در زمینه توسعه و بهسازی نیز با اعتبار ۱۷۸ میلیارد ریال به مناسبت ایام‌الله فجر افتتاح شده است.

رییس هیات مدیره شرکت توزیع برق اصفهان با اشاره به طرح‌های روشنایی معابر اظهار داشت: ۲۰ هزار سرویس روشنایی با اعتبار ۲۳۸ میلیارد ریال اجرا و خاموشی معابر رفع و یک هزار دستگاه چراغ فرسوده و معیوب در معابر با چراغ‌های ۲۰ وات “LED Total” با هزینه ۱۷ میلیارد ریال تعویض شده است.

وی اضافه کرد: از ابتدای سال تاکنون سه هزار و ۵۱۷ مشترک جدید به مشترکان شرکت توزیع برق اصفهان افزوده و برای تامین برق آنها ۱۳۷ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و ۴۸ دستگاه کلید قطع کننده با اعتبار حدود ۴۲۳ میلیارد ریال احداث و نصب شده است.

 علاقمندان با اشاره به شرایط آب و هوایی مختلف استان اصفهان گفت: با توجه به شرایط اقلیمی منطقه و گرمای طاقت فرسای تابستان، برق مشترکان بدون کاهش کیفیت تامین می‌شود و در تابستان امسال با پیشی گرفتن مصرف نسبت به تولید برق، مجبور به اعمال مدیریت بار شدیم که با برنامه زمانبندی و اطلاع رسانی قبلی به مشترکان همراه بود.

وی افزود: همچنین در غرب و جنوب استان با توجه به کوهستانی بودن مناطق، در زمستان با شرایط آب و هوایی سرد، کولاک شدید، مسیرهای صعب العبور و راهبندان‌های چندروزه روبه رو هستیم که همکاران ما به کمک ادارات راهداری، بسرعت به برطرف شدن مشکلات قطعی شبکه برق پرداخته و برق مشترکان را تامین می کنند.
وی عمده پروژه بخش روستایی استان را اتصال شبکه برق روستای “هیران” از توابع شهرستان فریدونشهر به شبکه سراسری برق اعلام کرد که با هزینه‌ بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات عوارض برق با همکاری مجری طرح برق رسانی روستایی شرکت‌ توانیر به انجام رسیده است.  
وی همچنین به بهره‌برداری از ۲.۵ مگاوات نیروگاه خورشیدی در مناطق محروم استان با همکاری بسیج سازندگی اشاره کرد و گفت: در این زمینه ۳۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
شرکت توزیع برق اصفهان، بزرگترین شرکت توزیع برق مرکز ایران و سومین شرکت توزیع برق کشور در میان ۳۹ شرکت محسوب می‌شود و به بیش از ۱.۵ میلیون مشترک، خدمات ارائه می‌کند.

شرکت برق منطقه ای اصفهان، متولی تامین و توزیع برق ۲ استان اصفهان و چهارمحال و بختیاری است.

استان اصفهان حدود پنج میلیون و ۳۰۰ هزار نفر جمعیت و نزدیک به سه میلیون مشترک برق دارد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.