تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹
کد خبر : 23021

تأسیس شرکت توسعه گردشگری راه ابریشم ایرانیان

تأسیس شرکت توسعه گردشگری راه ابریشم ایرانیان

با محوریت اتاق بازرگانی اصفهان صورت گرفت: تأسیس شرکت توسعه گردشگری راه ابریشم ایرانیان در چهارمین جلسه کمیسیون گردشگری و برند اتاق بازرگانی اصفهان عنوان شد: شرکت توسعه گردشگری راه ابریشم ایرانیان با محوریت اتاق بازرگانی از نظر سهام داری همچنین سهام داری سایر ذینفعان گردشگری تأسیس شده است. به گزارش دنیای اسرار:سیدحسن قاضی عسگر،

Print Friendly, PDF & Email

با محوریت اتاق بازرگانی اصفهان صورت گرفت:

تأسیس شرکت توسعه گردشگری راه ابریشم ایرانیان

در چهارمین جلسه کمیسیون گردشگری و برند اتاق بازرگانی اصفهان عنوان شد: شرکت توسعه گردشگری راه ابریشم ایرانیان با محوریت اتاق بازرگانی از نظر سهام داری همچنین سهام داری سایر ذینفعان گردشگری تأسیس شده است.

به گزارش دنیای اسرار:سیدحسن قاضی عسگر، معاون امور اقتصادی استانداری اصفهان در این جلسه بر توجه به جزئیات امور مربوط به گردشگری در استان تاکید نمود و گفت: امید است با همکاری و تعامل بخش خصوصی و دولتی در دوران پساکرونا، ضرر قابل توجه وارد شده به این بخش، جبران شود. 
در ادامه علی کرباسی زاده، مشاورعالی رئیس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: از نیمه دوم سال گذشته، صنعت گردشگری تحت تاثیر وقایع متعدد‌وناگواری قرار گرفت وبا شیوع کرونا متاسفانه به کمارفت.
وی از اقدامات موثر استاندارمحترم ومدیران ارشد اجرایی و قضایی ونظارتی استان اصفهان برای ایجاد ستاد احیاء گردشگری ذیل شورای گفتگوی دولت وبخش خصوصی تشکر نمود. 
کرباسی زاده افزود: این ستاد برای نخستین بار در کشور، ذیل شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان اصفهان شکل گرفت و به واسطه حضور مدیرکل یا معاونین دستگاه های مرتبط با گردشگری وسایر دستگاههای اجرایی ونظارتی  در این ستاد، از قدرت اجرایی بالایی برخورداربوده و می تواند برخورد سریعی با اقدامات تاثیرگذار منفی و تصمیمات خلق الساعه وسلیقه ای  این حوزه داشته باشد. 
مشاور عالی رئیس اتاق اصفهان تأسیس شرکت توسعه گردشگری راه ابریشم ایرانیان با محوریت اتاق بازرگانی از نظر سهام داری همچنین سهام داری سایر ذینفعان گردشگری و توافق با صدا و سیما برای انعقاد قرارداد به منظورراه اندازی کمپین توسعه گردشگری ایمن را از جمله اقدامات صورت گرفته در این ستاد بیان کرد. 
کرباسی زاده در ادامه با بیان اینکه با توجه به بحران های حادث شده ازکرونا، عملا نمی توانیم منتظر گردشگران خارجی درکوتاه مدت باشیم، بربرگزاری تورهای مجازی با هزینه های اندک برای گردشگران خارجی ،تاکید کرد و ابراز امیدواری نمود با حمایت اتاق بازرگانی و همکاری انجمن راهنمایان گردشگری تورهای مجازی و آنلاین برگزار شود.
وی این امر را در توسعه برند اصفهان و ایجاد زمینه برای ورود گردشگران خارجی در شرایط پساکرونا موثر دانست.
وی همچنین از انجام اقداماتی برای تبلیغات توسعه گردشگری ایران و بالاخص اصفهان از طریق  ساخت کلیپ و تیزر از طریق انعقاد قرارداد با شرکت های مختلف تبلیغاتی  و اقداماتی در خصوص دریافت مجوز سفر ایمن از ستاد ملی کرونا با همکاری استان های فارس و یزد خبرداد. 
احمدخوروش، رئیس کمیسیون گردشگری و برند اتاق بازرگانی اصفهان نیزضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته در کمیته های کمیسیون برای توسعه گردشگری اصفهان از تلاش های صورت گرفته برای تکمیل زیرساخت های گردشگری استان ابرازخرسندی نمود.  
رییس کمیسیون سرمایه گذاری و زیرساخت گفت: کمیسیون سرمایه گذاری اتاق بازرگانی اصفهان به دلیل عدم وجود تعامل وهمکاری جمعی سرمایه گذاری با هدف استفاده از پتانسیل های موجود در اصفهان شکل گرفت و از این ظرفیت در راستای توسعه سرمایه گذاری حوزه  گردشگری استان استفاده خواهیم کرد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.