تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷
کد خبر : 6452

تاثیر ذوب آهن در اغلب شرکت های حاضر در نمایشگاه بومی سازی مشهود است

تاثیر ذوب آهن در اغلب شرکت های حاضر در نمایشگاه بومی سازی مشهود است

رییس دانشگاه تهران و رییس انجمن مهندسی متالورژی ایران تاثیر ذوب آهن در اغلب شرکت های حاضر درنمایشگاه بومی سازی مشهود است دنیای اسرار:دکتر محمود نیلی رییس دانشگاه تهران و رییس انجمن مهندسی متالورژی ایران در بازدید از غرفه ذوب آهن اصفهان در اولین نمایشگاه ملی فولاد ایران گفت: متولد شهر صنعتی اصفهان هستم و بازدیدهای

Print Friendly, PDF & Email

رییس دانشگاه تهران و رییس انجمن مهندسی متالورژی ایران

تاثیر ذوب آهن در اغلب شرکت های حاضر درنمایشگاه بومی سازی مشهود است

دنیای اسرار:دکتر محمود نیلی رییس دانشگاه تهران و رییس انجمن مهندسی متالورژی ایران در بازدید از غرفه ذوب آهن اصفهان در اولین نمایشگاه ملی فولاد ایران گفت: متولد شهر صنعتی اصفهان هستم و بازدیدهای متعددی از ذوب آهن اصفهان به عنوان بزرگترین صنعت فولاد کشور داشتم. به یاد دارم در دوران دانشجویی و به هنگام تعمیرات کوره بلند وارد محوطه کوره شدم که بازدید بسیار خاطره انگیزی بود و همچنین فرصتی بود که کمتر برای افراد در آن دوران ایجاد می شد.

وی افزود: ذوب آهن اصفهان به عنوان پایه گذار صنعت ایران در ساختسایر صنایع فولادی کشور نقش بی بدیلی ایفا نمود.در هر کدام از صنایع فولادی کشوربه نوعی نقش کلیدی متخصصین این کارخانه عظیم که امروز نیز در این نمایشگاه حضور دارندبه چشم می خورد.

رییس انجمن مهندسی متالورژی ایران تصریح کرد: انجمن ها فصل مشترکمتخصصین صنعت و دانشگاه هستند و تعامل بین آنها علم دانشگاه را در عرصه عمل متبلورمی سازد.

دکتر نیلی گفت: ارتباط صنعت و دانشگاه چالش های بسیاری را در صنایع و سازمان های مختلف برطرف نموده است و انشاا… بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.