تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶
کد خبر : 3774

تامین امنیت تفرجگاه ها در دستور کار پلیس/ آموزش بیش از یک هزار راننده سرویس مدارس

تامین امنیت تفرجگاه ها در دستور کار پلیس/ آموزش بیش از یک هزار راننده سرویس مدارس

پایگاه خبری دنیای اسرار   تامین امنیت تفرجگاه ها در دستور کار پلیس/ آموزش بیش از یک هزار راننده سرویس مدارس فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اعلام اینکه تامین امنیت تفرجگاه ها به جد در دستور کار پلیس قرار دارد، گفت: آموزش رانندگان سرویس های مدارس در دستور کار قرار گرفته است. سرهنگ “حسن یاردوستی”

Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری دنیای اسرار

 

تامین امنیت تفرجگاه ها در دستور کار پلیس/ آموزش بیش از یک هزار راننده سرویس مدارس

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اعلام اینکه تامین امنیت تفرجگاه ها به جد در دستور کار پلیس قرار دارد، گفت: آموزش رانندگان سرویس های مدارس در دستور کار قرار گرفته است.

سرهنگ “حسن یاردوستی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: پلیس شهر اصفهان به صورت مستمر و متداوم با هر گونه اخلال در جامعه برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان به آنان داده نخواهد شد.

سرهنگ یاردوستی در رابطه با امنیت تفرجگاه ها، گفت: تامین امنیت تفرجگاه ها یکی از مباحث مهم و مورد مطالبه مردم است که به جد در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی گفت: در شهریور ماه امسال جلساتی با ارگان های مختلف در رابطه با تسهیل رفت و آمد دانش آموزان و سرویس های مدارس برگزار و تمهیدات لازم در نظر گرفته شد.و باید گفت مشکلی جدی وجود ندارد و برنامه ریزی های مفصلی داریم.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان، با بیان اینکه بیش از یک هزار از رانندگان سرویس های مدارس تحت آموزش قرار گرفته اند، گفت: خانواده ها مطلع باشند هنگام ثبت نام برای سرویس مدارس فرزندانشان، حتما تاییدیه پلیس و آموزش و پرورش را مد نظر قرار دهند.

رئیس پلیس مرکز استان در خاتمه به کاهش آمار جرایم اشاره و تصریح کرد: با تلاش همکارانم در مجموعه کلانتری و یگان امداد میزان وقوع انواع جرایم و سرقت ها سیر نزولی داشته است .

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.