تاریخ انتشار : شنبه ۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳
کد خبر : 14901

تامین ۶۸۰۰۰ مترمربع اراضی شهرستان لنجان در طرح اقدام ملی ساخت مسکن/پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه های راهسازی در شهرستان لنجان

تامین ۶۸۰۰۰ مترمربع اراضی شهرستان لنجان در طرح اقدام ملی ساخت مسکن/پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه های راهسازی در شهرستان لنجان

تامین ۶۸۰۰۰ مترمربع اراضی شهرستان لنجان در طرح اقدام ملی ساخت مسکن/پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه های راهسازی درشهرستان لنجان رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان لنجان ضمن تشریح اقدامات انجام شده در حوزه راه وشهرسازی در شهرستان، ازاختصاص ۶۸۰۰۰ متر مربع زمین جهت طرح اقدام ملی مسکن خبر داد. به گزارش دنیای اسرار: عزت اله یسلیانی

Print Friendly, PDF & Email

تامین ۶۸۰۰۰ مترمربع اراضی شهرستان لنجان در طرح اقدام ملی ساخت مسکن/پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه های راهسازی درشهرستان لنجان

رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان لنجان ضمن تشریح اقدامات انجام شده در حوزه راه وشهرسازی در شهرستان، ازاختصاص ۶۸۰۰۰ متر مربع زمین جهت طرح اقدام ملی مسکن خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار: عزت اله یسلیانی رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان لنجان با تشریح پروژه های فعال راه، مسکن و شهرسازی در این شهرستان گفت: در حوزه مهندسی و ساخت راهها در شهرستان، پروژه احداث تقاطع غیر همسطح چرمهین-زمان آباد با پیشرفت ۷۰ درصد فعال است که مسیر ورودی شهر چرمهین و روستای زمان آباد به محور اصلی تونل فجر را به صورت ایمن متصل می نماید.

احداث باند دوم محور روستایی الله آباد بطول ۲/۲کیلومتر پروژه فعال دیگری در شهرستان است که با پیشرفت ۸۰ درصد در حال احداث است و با تکمیل آن، جاده ورودی روستا چهار بانده شده و باعث کاهش تصادفات در این مسیر می گردد.

احداث تقاطع غیرهمسطح هاردنگ از مسیر ورودی روستا به محور اصلی تونل فجر ،احداثکمر بندی باغبهادران بطول ۵/۳ کیلومتر  به صورت یک کمربندی از محور اصفهان-شهرکرد به سمت محور روستایی چم ها ، احداث تقاطع غیر همسطح گردنه رخ،تکمیل عملیات عمرانی محور ورنامخواست-سفیددشت ازدیگر پروژه های راهسازی شهرستان است که شامل یک دستگاه پل، یک دستگاه سپتینگ و ۷۰۰متر جاده سازی می باشد که در مرحله مناقصه جهت انتخاب پیمانکار است.

رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان لنجان در ادامه درخصوص احداث طرح مشارکتی بین راهی محور اصفهان-شهرکرد  گفت: این پروژه با تخصیص زمین از سوی اداره کل راه و شهرسازی  و صدور مجوزات لازم از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و احداث توسط بخش خصوصی با هدف محل استراحت و سوختگیری مسافران در این محور پر تردد شهرستان در حال انجام است که تاکنون ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

یسلیانی افزود: تهیه طرح گردشگری ۳۸ هکتاری سده لنجان و تهیه طرح منطقه ای ۶۶ هکتاری کارگاه نیمه مزاحم شهری در حریم شهر زاینده رود، واگذاری زمین جهت احداث ساختمان های اداری به ادارات در سایر نقاط شهرستان، آسفالت معابر بافت فرسوده شهر ورنامخواست و زرین شهر ، تهیه طرح جامع شهرهای زرین شهر و ورنامخواست و تعین تکلیف اراضی دولتی در تصرف در حال انجام می باشد.

وی درباره طرح اقدام ملی ساخت مسکن در شهرستان گفت: تاکنون ۶۸۰۰۰ مترمربع اراضی در شهرستان و در شهرهای سده لنجان و باغبهادران به این امر اختصاص یافته که با تایید استان به متقاضیان در شهرستان اعلام خواهد شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.