تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱
کد خبر : 29034

«تاکید دادستان اصفهان بر اجرای کامل بخشنامه دادستانی کل کشور در برخورد با تظاهر به روزه خواری»

«تاکید دادستان اصفهان بر اجرای کامل بخشنامه دادستانی کل کشور در برخورد با تظاهر به روزه خواری»

به گزارش دنیای اسرار: علی اصفهانی دادستان عمومی و انقلاب اصفهان ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان از استمرار طرح نظارت و کنترل بر بازار و ارتقاء امنیت اجتماعی و اقتصادی در طول ماه مبارک رمضان خبر داد. دادستان اصفهان با اشاره به بخشنامه دادستان کل کشور در زمینه برخورد با تظاهر به روزه خواری

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار: علی اصفهانی دادستان عمومی و انقلاب اصفهان ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان از استمرار طرح نظارت و کنترل بر بازار و ارتقاء امنیت اجتماعی و اقتصادی در طول ماه مبارک رمضان خبر داد.

دادستان اصفهان با اشاره به بخشنامه دادستان کل کشور در زمینه برخورد با تظاهر به روزه خواری گفت: اجرای این بخشنامه در اصفهان در دستور کار کلیه حوزه های قضایی قرار گرفته و از آنجایی که روزه خواری در ملا عام از مصادیق فعل حرام بوده و در قانون جرم انگاری شده، متظاهرین به این امر تحت تعقیب قرار میگیرند.

وی با بیان اینکه انجام این عمل در مکان های عمومی و حتی خودرو ارتکاب در ملاعام و جرم مشهود بوده، از صدور دستور به ضابطین جهت اقدام قانونی لازم در این زمینه خبر داد.

علی اصفهانی همچنین به افراد و واحدهای صنفی که ضوابط مربوط در ماه رمضان را رعایت نکنند و یا مبادرت به گران فروشی یا احتکار کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی می نمایند هشدار داد و گفت برای متخلفین حسب مورد پرونده تعزیراتی و یا قضایی تشکیل و در موارد تکرار یا انجام تخلفات عمده، محل پلمپ خواهد شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.