تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶
کد خبر : 15450

تا پایان دولت ۵۸۰ کیلومتر آزاد‌راه افتتاح خواهد شد/ تصمیم گیری برای حمل ونقل با تشکل های صنفی

تا پایان دولت ۵۸۰ کیلومتر آزاد‌راه افتتاح خواهد شد/ تصمیم گیری برای حمل ونقل با تشکل های صنفی

​وزیر راه و شهرسازی در مراسم بزرگداشت هفته حمل ونقل، رانندگان و راهداری در استان اصفهان: تا پایان دولت ۵۸۰ کیلومتر آزاد‌راه افتتاح خواهد شد/ تصمیم گیری برای حمل ونقل با تشکل های صنفی به گزارش دنیای اسرار:وزیر راه و شهرسازی از افتتاح ۵۸۰ کیلومتر آزاد‌راه  تا پایان دولت  خبر داد و گفت:  سهم استان

Print Friendly, PDF & Email
​وزیر راه و شهرسازی در مراسم بزرگداشت هفته حمل ونقل، رانندگان و راهداری در استان اصفهان:
تا پایان دولت ۵۸۰ کیلومتر آزاد‌راه افتتاح خواهد شد/ تصمیم گیری برای حمل ونقل با تشکل های صنفی

به گزارش دنیای اسرار:وزیر راه و شهرسازی از افتتاح ۵۸۰ کیلومتر آزاد‌راه  تا پایان دولت  خبر داد و گفت:  سهم استان اصفهان از این آزادراه ها  ۳۰۰ کیلومتر خواهد بود.   به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان، محمد اسلامی در مراسم بزرگداشت هفته حمل ونقل، رانندگان و راهداری اظهار کرد: عزت امروز ملت ایران ثمره مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمنان است.
وی با اشاره به فشار دشمنان به ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس گفت: رمز موفقیت ما در مقابل دشمن، اتحاد و از جان گذشتگی و ایثار مال و جان برای حفاظت از استقلال و آزادی ایران بود.
وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: امروز نیز همچون گذشته در جنگ اقتصادی قرار داریم و باید همانند دوران جنگ با اتحاد و همدلی و ایثار از این مرحله عبور کنیم.
اسلامی ادامه داد: نظام تحریم های اقتصادی تا کنون بر روی هیچ کشوری اجرا نشده است و هدف اصلی آن فشار بر مردم و تحصیل حداکثری منافع برای کشورهای دشمن است.
وی با بیان اینکه ما به دنبال اصلاح و تقویت تعاملات اقتصادی باکشورهای همسایه هستیم،تصریح کرد: اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است.
وزیر راه و شهرسازی همچنین با اشاره به لزوم تصمیم سازی وتصمیم گیری با حضور تشکل های صنفی حمل ونقل گفت: وزارت راه و شهرسازی به زندگی مردم متصل است و تمام تصمیماتش بر زندگی مردم تاثیر مستقیم دارد، لذا باید تصمیم گیری ها با حضور تشکل های صنفی باشد و تا به امروز نیز همین گونه بوده است.
اسلامی تصریح کرد: رویکرد ما  توسعه اقتداری وزارتخانه نیست بلکه رویکرد ما توسعه اقتدار ملی با تکیه بر تمام ظرفیت هاست.
وی با اشاره به ضرورت توجه ویژه به توسعه زیرساخت ها خاظرنشان کرد: رشد جمعیت، مطالبه گری مردم توسعه زیرساخت ها را ناگزیر کرده است، لذا توسعه زیرساخت ها در اولویت قرار دارد.
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه محدودیت در منابع مالی نباید باعث متوقف شدن پروژه ها شود، اضافه کرد: شکوفایی اقتصادی ایران با تکیه بر دانش، اقتصاد بدون نفت و استفاده از سایر ظرفیت ها ممکن خواهد بود.   اسلامی با بیان اینکه پروژه‌های سنواتی و متوقف شده در حوزه زیرساخت، اکنون فعال شده‌اند، گفت: یکی از این پروژه‌ها، آزادراه اصفهان-شیراز است که یکی از آزادراه‌های فاخر کشور به شمار می‌آید. وی ادامه داد: این آزاد‌راه پس از بهره‌برداری مسیر را ۱۳۰ کیلومتر می‌کند و باعث کاهش زمان سفر، کاهش مصرف انرژی و کاهش آلایندگی خواهد بود، ما در تلاشیم این آزادراه را تا پایان دولت به افتتاح و بهره برداری برسانیم. وزیر راه وشهرسازی با اشاره به  اینکه تا پایان دولت ۵۸۰ کیلومتر آزاد‌راه افتتاح می‌شود، گفت: در همین منطقه اصفهان و همجوار آن ۳۰۰ کیلومتر آزادراه ملی و استانی به افتتاح خواهد رسید. وی ادامه داد: ۴۰۰۰ کیلومتر بزرگراه در این دولت ایجاد شده و تا پایان دولت حدود ۱۵۰۰ کیلومتر دیگر به بزرگراه‌های کشور اضافه می‌شود. وی با اشاره به طرح ابرار برای بهسازی و احداث راه‌های روستایی گفت: اکنون نهضتی به پا شده و متعهد هستیم ۲۰۰۰ کیلومتر از راههای روستایی را در سال جاری و ۳۵۰۰ کیلومتر دیگر را در سال آینده آسفالت کنیم.  اسلامی با اشاره به تمهیدات وزارت راه‌وشهرسازی برای کاهش تلفات جاده‌ای گفت: پلیس راه ۲۵۱ نقطه پر حادثه را به ما اعلام کرده و ما تا پایان سال بخشی از این نقاط را ایمن سازی خواهیم کرد.
Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.