تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶
کد خبر : 21995

تبادل تفاهم نامه همکاری مشترک علمی پژوهشی شرکت آبفا استان و دانشگاه آزاد اصفهان

تبادل تفاهم نامه همکاری مشترک علمی پژوهشی شرکت آبفا استان و دانشگاه آزاد اصفهان

به گزارش دنیای اسرار:پیشبرد وتقویت پژوهش های مرتبط با صنعت آب و فاضلاب در سطح ملی، منطقه ای و بین المللی، توسعه ارتباطات علمی، پژوهشی و آموزشی و تبادل اطلاعات علمی، فنی و پژوهشی مرتبط با صنعت آب وفاضلاب همواره مد نظر شرکت بوده است. به منظور توسعه و تداوم مشارکت صنعت و مراکز علمی

Print Friendly, PDF & Email
به گزارش دنیای اسرار:پیشبرد وتقویت پژوهش های مرتبط با صنعت آب و فاضلاب در سطح ملی، منطقه ای و بین المللی، توسعه ارتباطات علمی، پژوهشی و آموزشی و تبادل اطلاعات علمی، فنی و پژوهشی مرتبط با صنعت آب وفاضلاب همواره مد نظر شرکت بوده است.

به منظور توسعه و تداوم مشارکت صنعت و مراکز علمی پژوهشی ، تفاهم نامه همکاری میان شرکت آبفا استان اصفهان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان امضا شد.
این تفاهم نامه به منظور استفاده مطلوب از ظرفیت ها و توانایی های موجود در دو مجموعه، در جلسه ای با حضور مسئولین و نمایندگان مرتبط دو طرف برگزار گردید ، مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان هدف اصلی تبادل این تفاهم نامه را بهره گیری مطلوب از توانمندی ها، تجارب و ظرفیت های پژوهشی و علمی طرفین عنوان کرد و گفت: پیشبرد وتقویت پژوهش های مرتبط با صنعت آب و فاضلاب در سطح ملی، منطقه ای و بین المللی، توسعه ارتباطات علمی، پژوهشی و آموزشی و تبادل اطلاعات علمی، فنی و پژوهشی مرتبط با صنعت آب وفاضلاب همواره مد نظر شرکت بوده است.
هاشم امینی اظهار امیدواری کرد با اجرای صحیح این تفاهم نامه و انسجام بیشتر ارتباط علمی و پژوهشی شرکت آب و فاضلاب استان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان، شاهد موفقیت های روزافزون هر دو مجموعه باشیم و گام های موثرتری در جهت شکوفایی و بالندگی میهن اسلامی برداریم.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.