تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰
کد خبر : 30189

تجلیل از آزادگان شاغل و بازنشسته آبفای استان اصفهان

تجلیل از آزادگان شاغل و بازنشسته آبفای استان اصفهان

مدیرعامل شرکت آبفای استان اصفهان به ایثار خانواده های اسرا در دوران اسارات پرداخت و افزود: از رشادت‌های خانواده‌های آزادگان نیز نباید به راحتی گذشت که با فداکاری و سختی فراوان این دوران را گذراندند و باید همه‌ ما باید قدردان زحمات آنها باشیم.   به مناسبت سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان به کشور با حضور

Print Friendly, PDF & Email

مدیرعامل شرکت آبفای استان اصفهان به ایثار خانواده های اسرا در دوران اسارات پرداخت و افزود: از رشادت‌های خانواده‌های آزادگان نیز نباید به راحتی گذشت که با فداکاری و سختی فراوان این دوران را گذراندند و باید همه‌ ما باید قدردان زحمات آنها باشیم.

 

به مناسبت سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان به کشور با حضور مدیرعامل، از ۲۰ نفر از آزادگان آبفای استان اصفهان تجلیل به عمل آمد.

به گزارش دنیای اسرار:مدیرعامل آبفای استان اصفهان در اولین نشست اختصاصی با آزادگان شاغل و بازنشسته شرکت گفت: رهبر معظم انقلاب آزادگان را بهترین سربازان انقلاب عنوان کرده اند و فرموده اند که لحظه لحظه دوران اسارت شما، صدقه است و فعالان صنعت آبفا با الگو برداری از ایثارگری ها و مجاهدت های سربازان وطن و مقاومت اسیران در دوره اسارت، سعی در سقایی هر چه بهتر به مردم دارند.

حسین اکبریان خاطرات و تجربیات آزادگان در دوران اسارت را نقشه راه مناسبی برای خدمات رسانی هر چه بهتر به مردم دانست و اظهار داشت: با آگاهی از چگونگی مقاومت و پایمردی آزادگان در شرایط سخت دوران اسارت، هر گونه تهدید و محدودیتی در زمینه خدمات رسانی به مردم را به فرصت تبدیل می کنیم.

وی حضور در جمع آزادگان را یکی از اولویت ها برشمرد و اظهار داشت: فعالان صنعت آبفا در تلاش هستند از شما دلاورمردان که با وجود شرایط بسیار سخت و شکنجه‌های بسیار در دوران اسارت نه تنها از آرمان‌های انقلاب دست نکشیدید، بلکه با قدرت از آن دفاع کردید و به تبلیغ و تبیین آرمان‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی پرداختید، تبعیت کنند .

مدیرعامل شرکت آبفای استان اصفهان به ایثار خانواده های اسرا در دوران اسارات پرداخت و افزود: از رشادت‌های خانواده‌های آزادگان نیز نباید به راحتی گذشت که با فداکاری و سختی فراوان این دوران را گذراندند و باید همه‌ ما باید قدردان زحمات آنها باشیم.

اکبریان ادامه داد: امروز دور هم جمع شده ایم تا مجاهدت ها و جهاد ایثارگونه شما را برای حفظ و اعتلای عزت، عظمت و استقلال ایران اسلامی ارج نهیم. امید است همه ما بتوانیم رهروان صدیق و سربازان فداکار برای ولی امر مسلمین و حضرت ولی عصر (عج ) باشیم.

مسئول هماهنگی و پیگیری امور ایثارگران شرکت نیز گفت: آزادگان آبفای استان اصفهان به رغم اینکه در دوران اسارت از نظر جسمی و روحی آسیب بسیاری دیده بودند، اما همواره به لحاظ اخلاقی و کاری جز بهترین نیروهای شرکت به شمار می آیند.

سید جواد قاضی عسکر ضمن تعریف بخشی از خاطرات دوران اسارت خود افزود: صبوری، استفامت و ایستادگی در برابر ناملایمات ، مهم ترین و اصلی ترین درسی است که از دوران اسارت می توان آموخت و در زندگی پیاده کرد.

لازم به یادآوری است: در این نشست اختصاصی مدیر عامل با آزادگان آبفا، هر کدام از آنها به ذکر خاطرات دوران دفاع مقدس و اسارت خود پرداختند که چراغ راهی برای صنعت گران آبفا محسوب می شود

 

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.