تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۳
کد خبر : 32183

تجلیل از دانش‌آموزان و دانشجویان ممتاز خانواده راه و شهرسازی استان اصفهان/ تقدیر از ایثارگران راه و شهرسازی به مناسبت روز پاسدار و جانباز

تجلیل از دانش‌آموزان و دانشجویان ممتاز خانواده راه و شهرسازی استان اصفهان/ تقدیر از ایثارگران راه و شهرسازی به مناسبت روز پاسدار و جانباز

مراسم تجلیل از دانش‌پژوهان ممتاز خانواده راه و شهرسازی استان اصفهان و تقدیر از ایثارگران این اداره‌کل با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، علمی و هنری برگزار شد. به گزارش  دنیای اسرار:مراسم تجلیل از فرزندان ممتاز و نخبه خانواده راه و شهرسازی استان اصفهان و تقدیر از ایثارگران این اداره‌کل همزمان با اعیاد مبارک شعبانیه در

Print Friendly, PDF & Email

مراسم تجلیل از دانش‌پژوهان ممتاز خانواده راه و شهرسازی استان اصفهان و تقدیر از ایثارگران این اداره‌کل با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، علمی و هنری برگزار شد.
به گزارش  دنیای اسرار:مراسم تجلیل از فرزندان ممتاز و نخبه خانواده راه و شهرسازی استان اصفهان و تقدیر از ایثارگران این اداره‌کل همزمان با اعیاد مبارک شعبانیه در سالن اجتماعات اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان برگزار شد.

این مراسم با حضور علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان، معاونین و رؤسای این اداره‌کل و با مشارکت ایثارگران شاغل و جمعی از خانواده‌های راه و شهرسازی به همراه فرزندان دانش‌آمور و دانشجو آنان برگزار و با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، علمی و هنری همراه بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری این مراسم شاد و مفرح اظهار داشت: علم و دانش دو بال برای دستیابی به کمال است و با توجه به اینکه کسب آگاهی در عصر دانش و اطلاعات بسیار حائز اهمیت است لذا هر چه دانایی انسان بیشتر شود، نقش رهبری او در زندگی پر رنگ تر خواهد شد.

وی روز پاسدار و جانباز را گرامیداشت و به توصیف توانمندی‌های فرزندان انقلاب در دوران دفاع مقدس پرداخت و گفت: مسلح شدن جوانان به علوم و فنون روز برای جلوگیری از تجاوز به میهن اسلامی بسیار مهم بوده و قلم بهترین و محکم ترین سلاح در برابر دشمنان است.

قاری‌قرآن ورود برخی از فرزندان خانواده راه و شهرسازی استان اصفهان به عرصه دانشگاه و حرکت در مسیر تعالی علم و دانش و کسب معرفت را تبریک گفت و عنوان کرد: این موفقیت، نتیجه تعامل و مشارکت و همکاری اولیای دانش آموزان است که با حفظ سنگر خانه و کار برای خوشبختی فرزندان خود و رشد و توسعه کشور تلاش می‌کنند.

حسن کحال‌زاده رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در حاشیه این مراسم اظهار داشت: اجرای این گونه مراسم‌ها و تجلیل از دانش‌آموزان و دانشجویان نمونه در عملکرد بهتر این عزیزان در سنوات آتی و پیشرفت علمی آنها موثر است همچنین نگاه ویژه به دانش پژوهان ممتاز محرکی عالی برای دیگر دانش آموزان و دانشجویان است و این موضوع در نهایت باعث رشد و پیشرفت جامعه می‌شود.

وی با بیان اینکه این قبیل برنامه‌ها در روحیه شاغلین تاثیرگذار بوده و باعث می‌شود کارکنان در محیط کار انگیزه و عملکرد خوبی داشته باشند اذعان داشت: نشاندن لبخند روی صورت خانواده‌ها یکی از بهترین اقدامات در جهت رضایت کارکنان بوده چراکه شادی و نشاط و حس تعلق در خانواده‌ها با ارزشی که به کارکنان داده می‌شود شکل می گیرد و توجه به این مقوله باعث می شود کارکنان شور و نشاط را در حین کار نشان دهند و در نهایت کیفیت کار نیز بهتر شود.

گفتنی است: اجرای برنامه طنز باحضور هنرمندان استانی و کشوری، موسیقی، تجلیل از دانش آموزان و دانشجویان و تقدیر از ایثارگران از جمله برنامه های این مراسم بود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.