تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹
کد خبر : 24342

تجلیل از پیشکسوتان صنعت آبفای استان اصفهان

تجلیل از پیشکسوتان صنعت آبفای استان اصفهان

به گزارش دنیای اسرار:مهندس امیر سعید موسوی حجازی؛ بنیانگذار و نخستین مدیرعامل سازمان آب و فاضلاب اصفهان : تاریخ آب و فاضلاب اصفهان بیان کوشش هایی است که برای بهره برداری بهتر از آب و حفظ محیط زیست اصفهان انجام پذیرفته است. در مراسمی همزمان با آیین رونمایی از کتاب ماندگار «تاریخ آب و فاضلاب

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:مهندس امیر سعید موسوی حجازی؛ بنیانگذار و نخستین مدیرعامل سازمان آب و فاضلاب اصفهان : تاریخ آب و فاضلاب اصفهان بیان کوشش هایی است که برای بهره برداری بهتر از آب و حفظ محیط زیست اصفهان انجام پذیرفته است.

در مراسمی همزمان با آیین رونمایی از کتاب ماندگار «تاریخ آب و فاضلاب اصفهان» از چند تن از پیشکسوتان آبفای استان اصفهان تجلیل شد.
در این مراسم که به همت گنجینه و مرکز اسناد و با همکاری روابط عمومی و آموزش همگانی برگزار شد، مهندس امیر سعید موسوی حجازی؛ بنیانگذار و نخستین مدیرعامل سازمان آب و فاضلاب اصفهان در پیام تصویری خود با اشاره به تدوین و انتشار کتاب تاریخچه و تجلیل از پیشکسوتان این صنعت گفت: تاریخ آب و فاضلاب اصفهان بیان کوشش هایی است که برای بهره برداری بهتر از آب و حفظ محیط زیست اصفهان انجام پذیرفته است.
وی باتشکر از مهندس هاشم امینی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان و نویسندگان این کتاب افزود: کاری که شما عزیزان کردید کمک به توسعه علم آب و فاضلاب، نه تنها در اصفهان بلکه در کل ساحت و منطق علم است و باید از همه کسانی که در این کار دخالت داشته اند تشکر کنم.
در ادامه این مراسم با اهدای یک نسخه از کتاب امضاء شده «تاریخ آب و فاضلاب اصفهان» و یک آلبوم حاوی عکس های قدیمی و منحصر به فرد، از تلاش های پیشکسوتان شرکت از جمله احمد نعیمی (نخستین کارمند سازمان)، تقی رجایی (سومین کارمند و بنیانگذار باشگاه فرهنگی – ورزشی آبفا)، سید حسین علوی نیا (نخستین مدیر مالی و اداری)، اکبر میرشمس (نخستین مدیر روابط عمومی)، منوچهر سبزواری (نخستین مدیر آزمایشگاه)، عزیزالله طاهرفرد (معاون وقت فنی- مهندسی)، محمدباقر معمارپور(معاون وقت بهره برداری و عضو هیئت مدیره) و احمد هیرادفر(عضو هیئت مدیره، قائم مقام مدیرعامل و مدیر وقت آبفای شهر اصفهان) تجلیل به عمل آمد.
در ادامه این مراسم از همکاری آقایان سید امیر سعید موسوی حجازی، حسن عبودیت، حسن درخشنده پور، جواد شعرباف، غلامرضا منوچهری، قنبرعلی رجبی، مسعود ابکاء، محمد دادگو، پرویز ابراهیمی، عبدالجواد زعفرانی و سید محمدرضا فخرایی (مدیران عامل ادوار آبفای استان اصفهان)، رضا آزمایش (شهردار وقت اصفهان)، هوشنگ پوریای ولی (شهردار وقت مناطق مختلف شهر اصفهان)، استاد عبدالحسین جعفری (خبرنگار پیشکسوت)، استاد اصغر شیرازی (عکاس پیشکسوت)، استاد علی اکبر حدادی (نویسنده پیشکسوت و از فعالان اجتماعی) و دکتر عبدالمهدی رجایی و مهرداد خورسندی (نویسندگان کتاب تاریخ آب و فاضلاب اصفهان) قدردانی به عمل آمد.
گفتنی است در این مراسم همچنین احمد نعیمی نخستین کارمند سازمان مجموعه ای از عکس های با ارزش و قدیمی خود در مورد فعالیت های شرکت و تقی رجایی نفر اول مسابقات قهرمانی کشتی کشور در سال ۱۳۵۰ جام قهرمانی خود را به مهندس امینی مدیرعامل شرکت اهداء کردند تا در گنجینه و مرکز اسناد شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان نگهداری و به نمایش گذاشته شود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.