تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶
کد خبر : 25713

تجلیل مؤسسه خیریه امام حسین (ع) از مدیر مسئول پایگاه خبری دنیای اسرار در اصفهان

تجلیل مؤسسه خیریه امام حسین (ع) از مدیر مسئول پایگاه خبری دنیای اسرار در اصفهان

به گزارش خبرنگار دنیای اسرار، ظهر امروز قائم مقام مؤسسه خیریه امام حسین (ع) تخصصی حوزه مسکن طی بازدید از دفتر مرکزی این پایگاه خبری با اشاره به همکاری این رسانه در زمینه امور خیر و مسائل اجتماعی اظهار داشت: رسانه ها همواره همراه این موسسه خیریه بوده‌اند و ما وظیفه خود می دانیم که

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش خبرنگار دنیای اسرار، ظهر امروز قائم مقام مؤسسه خیریه امام حسین (ع) تخصصی حوزه مسکن طی بازدید از دفتر مرکزی این پایگاه خبری با اشاره به همکاری این رسانه در زمینه امور خیر و مسائل اجتماعی اظهار داشت: رسانه ها همواره همراه این موسسه خیریه بوده‌اند و ما وظیفه خود می دانیم که از این همکاری خوب قدردانی داشته باشیم.
وی با بیان اینکه شرایط نامناسب جامعه در زمینه اقتصادی و همچنین شیوع کرونا منجر به افزایش تعداد افراد نیازمند در جامعه شده است، اضافه کرد: اطلاع رسانی به همه آحاد جامعه در زمینه شرایط فعلی امری ضروری است و در این راستا تزریق امید نیز باید مورد توجه باشد که انتشار عملکرد خیریه‌ها میتواند دز این زمینه نیازمندان را به بهبود شرایط امیدوارتر کند.
قائم مقام مؤسسه خیریه امام حسین (ع) تخصصی حوزه مسکن، داشتن سرپناه را از نخستین نیازهای اولیه انسان دانست و گفت: این در حالی است که با توجه به افزایش تورم و شرایط نامناسب اقتصادی روز به روز به تعداد افراد بی خانمان افزوده می شود و این در حالی است که دولت نیز توان و بودجه مدیریت این بخش را ندارد.
وی با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی خیران باید به کمک مردم بیایند، ادامه داد: موسسه خیریه امام حسین علیه اسلام بیش از ۳ دهه است که دراین عرصه فعالیت دارد اما همچنان کارهای نکرده زیادی وجود دارد.
رقایی با بیان اینکه کمک به رهن و اجاره، کمک به تکمیل ساخت و ساخت مسکن با قیمت تمام شده از اقدامات موسسه خیریه امام حسین علیه السلام است، تصریح کرد: باید توجه داشت که اگر تا چند سال گذشته می توانستیم نقاط محروم را در شهر شناسایی کنیم اما امروز شرایط به گونه ایت که در همه جغرافیای شهر اصفهان نیازمندان به مسکن پراکنده شده اند و باید برنامه ریزی صحیحی برای حل این مشکل صورت گیرد.
همچنین علیرضا هژبری، مدیرمسئول پایگاه خبری  دنیای اسرار نیز در این دیدار با اشاره به لزوم اطلاع رسانی صحیح در خصوص عملکرد خیریه ها برای جلب اعتماد مردم جامعه به این نهادها اظهار داشت: در این زمینه رسانه ها همکاری خوبی را خواهند داشت چرا که این امر به کاهش آسیب‌های اجتماعی کمک قابل توجهی را دارد.
وی ضمن اعلام آمادگی برای همکاری مؤسسه خیریه امام حسین (ع) تخصصی حوزه مسکن در زمینه اطلاع رسانی اقدامات و همچنین پرونده های ویژه این خیریه ادامه داد: خیریه ها می‌توانند از ظرفیت رسانهها برای توسعه فعالیت های اجتماعی و همچنین شناخت بهتر بین شهروندان استفاده کنند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.