تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱:۰۰
کد خبر : 16015

تحریم‌ها حریف فولاد نشد/ افزایش ۲۰ درصدی صادرات در سال ۹۸

تحریم‌ها حریف فولاد نشد/ افزایش ۲۰ درصدی صادرات در سال ۹۸

تحریم‌ها حریف فولاد نشد/ افزایش ۲۰ درصدی صادرات در سال ۹۸ به گزارش دنیای اسراربه نقل ازفارس:مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: شرکت فولاد مبارکه اصفهان که از طرف آمریکا، یک شرکت تروریستی نام گرفته، اما تسلیم تحریم‌ها نشد و طی ۹ ماه گذشته موفق به صدور بیش از یک میلیون و ١٠٠ هزار

Print Friendly, PDF & Email

تحریم‌ها حریف فولاد نشد/ افزایش ۲۰ درصدی صادرات در سال ۹۸

به گزارش دنیای اسراربه نقل ازفارس:مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: شرکت فولاد مبارکه اصفهان که از طرف آمریکا، یک شرکت تروریستی نام گرفته، اما تسلیم تحریم‌ها نشد و طی ۹ ماه گذشته موفق به صدور بیش از یک میلیون و ١٠٠ هزار تن ماده شده که نسبت به گذشته افزایش ٢٠ درصدی صادرات را داشته‌ است.

 مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت فولاد مبارکه اصفهان پیش از ظهر امروز با حضور بیش از ۶۳ درصد سهامداران این شرکت برگزار شد. ابتدای جلسه گزارشاتی از جمله مقایسه‌ بین سرمایه‌گذاری در فولاد مبارکه و بازار ارز توسط حمیدرضا عظیمیان نماینده هیأت مدیره شرکت فولاد مبارکه برای حضار و سهامداران ارائه شد.

پس از آن پیشنهاد افزایش سرمایه از ۱۳ هزار میلیارد تومان به ۲۰ هزار میلیارد تومان از سوی نماینده هیأت مدیره شرکت فولاد مبارکه مطرح شد که با موافقت حضار همراه بود و نهایتا این طرح تصویب شد؛ ادامه این جلسه به قرائت گزارش حسابرس و پرسش و پاسخ سهامداران اختصاص داشت.

حمیدرضا عظیمیان مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان در این جلسه با تسلیت شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی در پاسخ به سؤال یکی از سهامداران در خصوص تاثیر شرایط خاص کنونی منطقه بر بازار بورس و ارزش سهام خود اظهار کرد: موضوع ترور به خودی خود مسأله نکوهیده‌ای است و اگر این ترور توسط یک دولت با هزاران کیلومتر فاصله انجام شود بیش از پیش محکوم خواهد شد.

وی ادامه داد: این حادثه تلخ و ظالمانه هیجانی در بازار بورس به وجود آورد، اقداماتی مانند حمایت از سهام توکا و دیگر راهکارهای عملیاتی جهت حفظ ارزش سهام در مقابل این هیجان انجام شد.

مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان ادامه داد: توصیه ما به سهامداران این است که در این شرایط حساس با صبر و خویشتن‌داری از کنار هیجان‌ها و تنش‌های لحظه‌ای عبور کنند تا به روزهای آرام در آینده نزدیک برسیم.

عظیمیان در پاسخ به سهامدار دیگری درخصوص وضعیت صادرات این شرکت نسبت به گذشته تصریح کرد: دشمن در حال فعالیت علیه کشور ما است و چهره واقعی خود را با ترور سردار شهید سلیمانی به ملت نشان داد؛ به‌ هر حال شرکت فولاد مبارکه اصفهان که از طرف آمریکا، یک شرکت تروریستی نام گرفته است با مشکلاتی روبه‌رو شده اما تسلیم تحریم‌ها نشده و با وجود این مشکلات شرکت فولاد مبارکه طی ۹ ماه گذشته موفق به صدور بیش از یک میلیون و ١٠٠ هزار تن ماده شده که نسبت به گذشته افزایش ٢٠ درصدی صادرات را داشته‌است.

در ادامه جلسه پیشنهاد تغییر سال مالی از سوی نماینده هیأت مدیره شرکت و دبیر مجمع مطرح شد که با مخالفت نماینده ایمیدرو روبه‌رو شده و این طرح تصویب نشد. در این بخش یکی از حضار که خود را بازنشسته شرکت معرفی کرده بود شروع به ابراز ناراحتی و اعتراض کرد که از سوی مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه قول پیگیری به او داده شد.

در ادامه حضار و سهامداران با اضافه کردن روزنامه ایران به روزنامه‌های کثیرالانتشار موافقت کردند و نوبت به بررسی پیشنهاد افزایش کمک‌های شرکت به سازمان‌ها و دستگاه‌های خواهان مساعدت رسید.

عظیمیان در این‌باره اعلام کرد: شرکت فولاد مبارکه موفق به ساخت ۴ مدرسه در مناطق بسیار محروم از جمله سنگان شده‌است، همچنین ٣ میلیارد تومان به کمیته امداد جهت ساخت ٢٠ خانه در روستایی نزدیک به الیگودرز داده‌شد و با توجه به دو برابر شدن سود و درآمد شرکت نسبت به سال گذشته پیشنهاد می‌کنم با افزایش رقم این کمک‌ها از ١۵ میلیارد به ٢٠ میلیارد تومان موافقت کنید؛ این طرح نیز بدون هیچ مخالفتی به تصویب سهامداران رسید.

وی در پایان تاکید کرد: تمامی طرف‌های مساعدت‌های مالی شرکت مانند ستاد دیه جهت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، سازمان‌ها، دستگاه‌ها و شخصیت‌های حقوقی بوده و هیچ مبلغی به فرد حقیقی داده نشده و نخواهد شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.