تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵
کد خبر : 18109

تحریم نیروی انتظامی، نشانه بُغض و کینه آمریکا از نهادهای انقلابی و مردمی ایران است

تحریم نیروی انتظامی، نشانه بُغض و کینه آمریکا از نهادهای انقلابی و مردمی ایران است

فرماندهی انتظامی استان اصفهان با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن بی اثر دانستن تحریم نیروی انتظامی از سوی رژیم تروریستی و جنایتکار امریکا، این اقدام را نشانه عمق بُغض و کینه این رژیم از نهادهای انقلابی و مردمی ایران عنوان کرد. به گزارش  دنیای اسرار، در پی اعمال تحریم جدید آمریکا علیه نیروی انتظامی،

Print Friendly, PDF & Email

فرماندهی انتظامی استان اصفهان با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن بی اثر دانستن تحریم نیروی انتظامی از سوی رژیم تروریستی و جنایتکار امریکا، این اقدام را نشانه عمق بُغض و کینه این رژیم از نهادهای انقلابی و مردمی ایران عنوان کرد.

به گزارش  دنیای اسرار، در پی اعمال تحریم جدید آمریکا علیه نیروی انتظامی، فرمانده ناجا و ۷ مقام ارشد این نیرو، فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیانیه ای به این شرح صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

« وَ مَکَروُ مَکَرَاللَه وَاللهُ خَیرُ المَاکِرینِ – سوره  آل عمران (آیه ۵۴)

و آن ها با خدا مکر کردند و خدا هم در مقابل آن ها مکر کرد و خداوند بهتر می تواند مکر کرد.»

بار دیگر رژیم تروریستی و جنایتکارآمریکا، سناریوی از پیش شکست خورده تحریم علیه نهادها و مقامات ارشد نظام مقدس  جمهوری اسلامی ایران را در دستور کار خود قرار داد و این بار در فهرستی که ۳۱اردیبهشت ماه بر روی وب‌سایت وزارت خزانه‌داری آمریکا قرار گرفت نام۷ نفر از جمله  فرمانده ناجا و مقامات ارشد این نیرو و همچنین سازمان نیروی انتظامی به فهرست  تحریم‌ها اضافه شدند.

بی شک تحریم نیروی انتظامی که کارکنان آن از بطن و درون مردم هستند و برای عزت، سربلندی و امنیت و آرامش جامعه شبانه روز مجاهدت و تلاش می کنند و عملکرد آنان مورد رضایت ولی امر مسلمین است و تحریم فرمانده سخت کوش این نیرو که به جهت اطاعت محض از ولایت و عشق به اباعبد الله در دل مردم جای دارد، عمق بغض و کینه رژیم تروریستی و جنایتکار آمریکا نسبت به افراد و نهادهای انقلابی و مردمی را نشان می دهد.

فرماندهی انتظامی استان اصفهان با قاطعیت اعلام می کند که تحریم علیه فرمانده نیروی انتظامی و چند مقام ارشد ناجا همانند سایر تحریم هایی که تا کنون بر علیه نهادها، نیروها و مقامات ارشد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وضع شده بی تاثیر بوده و هیچ خللی در ماموریت های این نیرو برای صیانت از امنیت و آرامش مردم و دفاع از ارزش های اسلامی و آرمان های بلند امام (ره) و شهدای گرانقدر ایجاد نخواهد کرد.

قطعاً با این گونه تحریم ها و سیاست های کینه توزانه آمریکا  روز به روز بر قدرت و اقتدار ناجا افزوده شده و این نیروی انقلابی و مردمی با پیروی از رهنمودهای مقام عظمی ولایت و فرماندهی معظم کل قوا و تکیه بر دانش بومی و حمایت همه جانبه مردم و هم افزایی با سایر نیروهای مسلح به راه خود ادامه می دهد و  به متجاوزان امنیت و آرامش جامعه اسلامی اجازه عرض اندام نخواهد داد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.