تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶
کد خبر : 6156

تخصیص ۱۰۰۰تن قیر برای رفع مشکل راه های شهرستان نطنز

تخصیص  ۱۰۰۰تن قیر برای رفع مشکل راه های شهرستان نطنز

تخصیص  ۱۰۰۰تن قیر برای رفع مشکل راه های شهرستان نطنز  معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور به همراه  سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان از باند دوم محور بادرود –کاشان ، قطعه اول آزاد راه شرق اصفهان و محور دولت آباد -دنبی در شهرستان برخوار

Print Friendly, PDF & Email

تخصیص  ۱۰۰۰تن قیر برای رفع مشکل راه های شهرستان نطنز

 معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور به همراه  سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان از باند دوم محور بادرود –کاشان ، قطعه اول آزاد راه شرق اصفهان و محور دولت آباد -دنبی در شهرستان برخوار و دولت آباد بازدید نمود.

دنیای اسراربه نقل ازاداره ارتباطات واطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، خیرالهخادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقلکشور ، مرتضی صفاری نطنزی نماینده مردم نطنز در مجلسشورای اسلامی به همراه حمیدرضا امیرخانی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان از باند دوم محور بادرود کاشان بازدید و پس از زیارت مرقد شهدا و آستان مقدس امام زاده آقاعلی عباس(ع) بادرود در محل سالن جلسات این امام زاده در خصوصبررسی مشکلات شهرستان نطنز در حوزه راه و شهرسازی تشکیل جلسه و راهکارهای لازمارائه گردید.

 معاونوزیر راه و شهرسازی در خصوص راه های استان اصفهان و شهرستان نطنز گفت :استان اصفهان در مرکز کشور قرار دارد و از نظر وضعیت حمل نقل نقش تبادل ترافیکی و حمل ونقلی مهمی را در کل کشور ایفاد می نماید.

وی گفت :  از همه مسیر های شمال به جنوب و شرق به غرب کشور باید از محدوده استان اصفهان عبور نمود و به این خاطر علاوه بر اینکه  این استان یک استان باظرفیت است از نظر ترافیکی نیز یک استان برجسته است.

خادمی افزود : شمال استان اصفهان نیز به دلیل نزدیکی به شهر قم که یک شهر فرهنگی است و همچنین نزدیکی به پایتخت با جمعیت زیاد از اهمیت ویژه ای برخوردار است و خوشبختانه از نظر زیرساختی مسیرهای اصلی آن به صورت آزادراهی است و راه آهن آن نیز احداث شده است .

معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص مشکلات شهرستان در حوزه راه گفت : برای رفع مشکل راه های شهرستان ۱۰۰۰ تن قیر در مرحله اول تخصیص داده خواهد شد تا ۱۸ کیلومتر راهی که آماده آسفالت شدن است زیر ترافیک قرار گیرد.

در ادامه جلسه نیز مسئولین شهرستان نطنز تکمیل ۳۵ کیلومتر از جاده ترانزیت بادرود کاشان ، استاندارد سازی رمپ های ورودی و خروجی اتوبان در محور کاشان-نطنز تعریض ایستگاه راه آهن بادرود در حدود ۳٫۵ کیلومتر و آسفالت جاده بادرود به امام زاده آقا علی عباس در حدود ۱۳ کیلومتر را از مشکلات راه شهرستان اعلام کردند.

گفتنی است در ادامه قطعه اول آزاد راه شرق اصفهان و محور دولت آباد –دنبی از محورهای شهرستان دولت آباد و برخوار بازدید و در خصوص اجرای سریعتر آنها تصمیماتی گرفته شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.