تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۹ - ۹:۴۵
کد خبر : 19025

تخلیه تلفن ثابت

تخلیه تلفن ثابت

مشترکین می توانند نسبت به دریافت و آگاهی از صورتحساب مبلغ قبض تلفن ثابت خود از طریق سامانه تلفنی ۲۰۰۰ اقدام نمایند .به گزارش دنیای اسرار ، مسیح محمدی رئیس اداره خدمات پس از فروش و سرپرست اداره فروش خانگی (تلفن ثابت) مخابرات منطقه اصفهان در برنامه رادیویی چتر ارتباط در پاسخ به سوال یکی

Print Friendly, PDF & Email


مشترکین می توانند نسبت به دریافت و آگاهی از صورتحساب مبلغ قبض تلفن ثابت خود از طریق سامانه تلفنی ۲۰۰۰ اقدام نمایند .
به گزارش دنیای اسرار ، مسیح محمدی رئیس اداره خدمات پس از فروش و سرپرست اداره فروش خانگی (تلفن ثابت) مخابرات منطقه اصفهان در برنامه رادیویی چتر ارتباط در پاسخ به سوال یکی از مشترکین سامانه ۳۶۳۶ در خصوص تخلیه تلفن ثابت بیان داشت : در بیشتر موارد تخلیه تلفن ثابت به دلیل عدم پرداخت صورتحساب تلفن می باشد .
رئیس اداره خدمات پس از فروش عنوان داشت : به منظور جلوگیری از تخلیه تلفن ثابت ، مشترکین بایستی نسبت به دریافت و آگاهی از صورتحساب مبلغ قبض تلفن ثابت خود از طریق سامانه تلفنی ۲۰۰۰ اقدام نمایند.
محمدی افزود : در بیشتر مواقع اگر مشترکین نسبت به پرداخت قبض تلفن ثابت خود در چند دوره متوالی اقدام ننماید ، امور مشترکین تلفن ثابت مخابرات منطقه اصفهان با اعلام اخطار کتبی به مشترک و ارسال پیامک به تلفن همراه ثبت شده از وی، نسبت به اطلاع رسانی به مشترک در خصوص تخلیه خط ثابت اقدام می نماید .

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.