تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۹:۲۱
کد خبر : 17254

تردد بین شهری برای خودروهای با پلاک غیر بومی در استان اصفهان ممنوع شد

تردد بین شهری برای خودروهای با پلاک غیر بومی در استان اصفهان ممنوع شد

 جانشین فرمانده انتظامی استان، از اجرای طرح ممنوعیت تردد بین شهری برای خودروهای با پلاک غیربومی از ساعت ۱۴ امروز خبر داد.  به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ” حسین حسین زاده” ضمن تبریک میلاد باسعادت منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج) گفت: با توجه به وضعیت خاصی که در استان اصفهان با آن درگیر هستیم و

Print Friendly, PDF & Email

 جانشین فرمانده انتظامی استان، از اجرای طرح ممنوعیت تردد بین شهری برای خودروهای با پلاک غیربومی از ساعت ۱۴ امروز خبر داد.

 به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ” حسین حسین زاده” ضمن تبریک میلاد باسعادت منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج) گفت: با توجه به وضعیت خاصی که در استان اصفهان با آن درگیر هستیم و با عنایت به مصوبات ستاد مقابله با بیماری کرونا و امریه سردار فرمانده انتظامی استان از ساعت ۱۴ امروز چهارشنبه ۲۰فروردین در بین شهرهای استان تردد خودروهای با پلاک غیر بومی ممنوع است.

وی افزود: همکاران من در ۱۶۲ نقطه استان با حضور عزیزان بسیجی، دلاور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در استان اصفهان و سایر نیروهای امدادی که در طول هفته های گذشته مصمم و با انگیزه و خستگی ناپذیر و با درک درست از شرایط بحرانی در استان و کشور انجام وظیفه می کنند محدودیت جدی بین شهرها را اعمال خواهند کرد.

این مقام انتظامی تاکید کرد: برابر این مصوبه در ورودی تمامی شهرها و روستاها از ورود  خودروهایی که راننده آن ها اهلیت و سکونت آن شهرستان و روستا را ندارند و پلاک آن ها غیربومی محسوب می شود جلوگیری بعمل خواهد آمد.

سرهنگ حسین زاده با بیان اینکه این طرحتا ۲۳ فروردین ماه ادامه دارد اظهار داشت:به دلیل اینکه با تعطیلی ۴۸ ساعته درپایان هفته مواجه هستیم و احتمال دارد برخی از شهروندان که نست به مقررات بی توجه  هستند سفرهای بین شهری داشته باشند این طرح اجرا شده و برای کسانی که از این طرح سرباز بزنند تدابیر سخت گیرانه ای همچون جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و توقیف خودرو بهمدت یک ماه نیز در نظر گرفته شده است.

این مقام انتظامی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری مردم استان با پلیس در روزها ۱۲ و ۱۳ فروردین گفت: رفتار مبتنی بر عقلانیت و فهم مردم با فرهنگ استان اصفهان در رزمایش” پلیس مقتدر – مردم با فرهنگ” که در طی این دو روز به منصه ظهور گذاشتند در سطح ملی زبانزد خاص و عام شد و من مطمئن هستم که مردم این استان برای روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هم همین همکاری با ستاد مقابله با کرونا خواهند داشت.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: مدافعان امنیت و مدافعان سلامت در کنار هم به مردم عزیز خدمت می کنند و از مردم عزیز انتظار داریم در این شب ها و روزهای پر خیر و برکت خادمان خود را از دعای خیر خود فراموش نکنند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.