تاریخ انتشار : شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹
کد خبر : 25530

ترویج مصرف بهینه انرژی رسالت روابط عمومی ها در سال ۱۴۰۰

ترویج مصرف بهینه انرژی رسالت روابط عمومی ها در سال ۱۴۰۰

آموزش الگوی صحیح مصرف، برای جلوگیری از مصرف بی رویه آب، برق، گاز و دیگر حامل های انرژی با ابزارهای نوین تبلیغاتی واطلاع رسانی ،مهمترین وظیفه روابط عمومی با توجه به کاهش شدید بارندگی، کم آبی و شرایط اقتصادی، ترویج مصرف بهینه انرژی است. به گزارش دنیای اسرار:سید مصطفی علوی مدیرعامل این شرکت با اشاره

Print Friendly, PDF & Email


آموزش الگوی صحیح مصرف، برای جلوگیری از مصرف بی رویه آب، برق، گاز و دیگر حامل های انرژی با ابزارهای نوین تبلیغاتی واطلاع رسانی ،مهمترین وظیفه روابط عمومی با توجه به کاهش شدید بارندگی، کم آبی و شرایط اقتصادی، ترویج مصرف بهینه انرژی است.

به گزارش دنیای اسرار:سید مصطفی علوی مدیرعامل این شرکت با اشاره به اینکه مصرف بهینه و صحیح حامل های انرژی بعنوان یک اصل در جامعه مطرح است، افزود: روابط عمومی، هنر جامعه شناسی، مردم‌داری و یک دانش جنرال است؛ که بخشی از آن ذاتی و بخشی مهارتی بوده که باید با برنامه‌ریزی و بهره مندی صحیح از تکنولوژی، نیازها وانتظارات مشترکین و دغدغه های سازمان را برآورده ساخت.

وی، با تآکید بر اثر بخشی بسیار زیاد رسانه های جمعی در فرهنگ سازی و الگو سازی به مخاطبین گفت: برای استفاده از این فرصت، روابط عمومی باید با مشارکت صدا و سیمای استان و رسانه های مکتوب و الکترونیک اقدام به تولید اخبار اطلاع رسانی، برنامه های تلویزیونی و رادیویی نموده تا بتواند گام موثری در توسعه فرهنگ صحیح استفاده صحیح و ایمن از گاز طبیعی بردارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، گفت: فلسفه وجودی روابط عمومی ها تعامل با جامعه و تنویر افکار عمومی و جلب مشارکت های مردمی است و می توانند با فرهنگ سازی و گفتمان سازی در سازمان و جامعه موثر باشد.

وی، آگاهی بخشی مناسب از فعالیت های انجام شده، ایجاد مشارکت های عمومی برای کمک در رفع آسیب ها و چالش های مهم شرکت، معرفی ظرفیت ها و توانمندی های بخش های مختلف شرکت و همچنین گسترش و تعمیق فرهنگ کار و تبیین مبانی ارزشهای اسلامی و انقلابی و نقش آثار آن به شکوفایی اقتصادی را از دیگر وظایف روابط عمومی برشمرد.

مهندس علوی، با اشاره به شرایط کرونا و آثار مخرب آن در وضع معیشتی جامعه، روابط اجتماعی و نشاط مردم، تصریح کرد: امسال باید اقدامات فرهنگی مناسبی برای روحیه سازی، امید آفرینی و نشاط در شرکت برنامه ریزی و اجرا گردد.

وی، همچنین تاکید کرد: ارائه مطلب و محتوا به مخاطبین باید به موقع و ازغنای مطلوبی برخوردار باشد، با توجه به اینکه درفصل سرد سال پیک مصرف گاز است، باید از اکنون برای محتوا سازی موضوع صرفه‌جویی برنامه ریزی شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، با اشاره به اینکه، متاسفانه در فضای مجازی بعضاً پیام ها و اطلاعات منفی منتشر می شود که تشویش اذهان عمومی و فشارهای روانی را بر مردم تحمیل می کند، گفت: روابط عمومی باید از این فضا به عنوان یک بستر مهم اطلاع رسانی استفاده حداکثری را برده و برای اعتماد سازی و آرامش مردم تلاش کند.

وی، در خاتمه خاطر نشان کرد :هر برنامه و اقدامی در راستای فرهنگ سازی مصرف بهینه و ایمن از گاز طبیعی زمانی موثر خواهد بود که با همکاری و مشارکت مردم شریف استان در رعایت نکات ایمنی و مصرف بهینه همراه باشد لذا امید است با اقدامات انجام گرفته و مشارکت و همیاری مردم فهیم استان شاهد کاهش حوادث ناشی از مصرف گاز طبیعی در اقصی نقاط استان باشیم.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.