تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
کد خبر : 17835

تریبون پاسخگویی سامانه ۳۶۳۶ ( این بخش : تلفن ثابت )

تریبون پاسخگویی سامانه ۳۶۳۶ ( این بخش : تلفن ثابت )

تلفن های WLL/GSM روستایی سامانه تلفنی ۳۶۳۶ برنامه رادیویی چتر ارتباط ، خط ارتباطی بین مشترکین و مخابرات منطقه اصفهان می باشد و مشترکین می توانند به صورت شبانه روزی نظرات، پیشنهادات و سوالات خود را در سه بخش ( تلفن ثابت ، تلفن همراه و اینترنت ) مطرح نمایند . به گزارش دنیای اسرار

Print Friendly, PDF & Email

تلفن های WLL/GSM روستایی
سامانه تلفنی ۳۶۳۶ برنامه رادیویی چتر ارتباط ، خط ارتباطی بین مشترکین و مخابرات منطقه اصفهان می باشد و مشترکین می توانند به صورت شبانه روزی نظرات، پیشنهادات و سوالات خود را در سه بخش ( تلفن ثابت ، تلفن همراه و اینترنت ) مطرح نمایند .

به گزارش دنیای اسرار ، مسیح محمدی رئیس اداره خدمات پس از فروش تلفن ثابت ، در برنامه رادیویی چتر ارتباط در پاسخ به سوال یکی از مشتریان در خصوص عدم استفاده از سیم کارت تلفن های ثابت روستایی ( WLL-GSM ( بیان داشت : تلفن های GSM در شرایطی که محدودیت های فیزیکی و شبکه های سیمی در سطح استان وجود داشت ، به منظور سهولت دسترسی مشترکین به تلفن ثابت در مناطق روستایی به مشترکین واگذار گردید .

محمدی افزود : سیم کارت های روستایی در سال ۹۷ از شبکه GSM به شبکه همراه اول برگردان شد و چنانچه مشترک به مدت یکسال سیم کارت غیر فعال داشته باشد این تلفن در مرحله برگردان لحاظ نشده است و قابلیت استفاده مجدد را ندارد .
وی افزود : مشترکین در صورت نیاز به استفاده از سیم کارت های GSM می توانند با مراجعه به دفاتر خدماتی در محدوده جغرافیایی خود و پرداخت هزینه ثبت نام نسبت به دریافت و فعال سازی سیم کارت تلفن ثابت خود اقدام نمایند .

رئیس اداره خدمات پس از فروش تلفن ثابت در پایان افزود : هزینه تماس مکالمات در این سیم کارت ها بر اساس تعرفه تلفن ثابت محاسبه می گردد و نیز مشترکین می توانند جهت شارژ مجدد سیم کارت و همچنین آگاهی از میزان باقیمانده شارژ خود از طریق درگاههای ارتباطی همراه اول اقدام نمایند

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.