تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶
کد خبر : 17851

تشریح اقدامات انجام شده توسط اداره راه و شهرسازی شهرستان برخوار/ تخصیص قیر مشارکتی به شهرداری/ اختصاص ۱۲ قطعه زمین برای خانواده‌های دارای حداقل دو معلول برخوار

تشریح اقدامات انجام شده توسط اداره راه و شهرسازی شهرستان برخوار/ تخصیص قیر مشارکتی به شهرداری/ اختصاص ۱۲ قطعه زمین برای خانواده‌های دارای حداقل دو معلول برخوار

به گزارش دنیای اسرار:رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان برخوار، اقدامات انجام شده در حوزه های مسکن، راه و شهرسازی شهرستان را تشریح کرد.به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، صادق حاجی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان برخوار، در خصوص فعالیت های این اداره در حوزه راهسازی گفت: محور روستایی شاهپور آباد- محسن

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای اسرار:رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان برخوار، اقدامات انجام شده در حوزه های مسکن، راه و شهرسازی شهرستان را تشریح کرد.
به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، صادق حاجی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان برخوار، در خصوص فعالیت های این اداره در حوزه راهسازی گفت: محور روستایی شاهپور آباد- محسن آباد به طول ۳.۳ کیلومتر شامل سه دستگاه ابنیه فنی(پل) با اعتبار هزینه شده بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال به بهره برداری رسید و با تخصیص قیر مشاکتی از طریق راه و شهرسازی به شهرداری، محور حبیب آباد-شاهپورآباد به طول ۲.۵ کیلومتر، احداث و عملیات روکش آسفالت محله های دلیگان-اسلام آباد و سیمرغ شهر خورزوق انجام شد. همچنین جهت احداث محور «صنایع غذایی-مصلی» و «آسفالت کمربندی غرب کمشچه» در مجموع ۲۹۳ تن قیر مشارکتی به شهرداری تخصیص داده شد.

به گفته وی، ۱۲ قطعه زمین برای خانواده های دارای حداقل دو عضو معلول در شهرستان تخصیص داده شده و پرونده های واگذاری زمین به این عزیزان جهت اخذ مصوبه به هیئت نمایندگی ارسال شده است. همچنین بیش از ۱۱ هزار مترمربع زمین برای احداث ۲۶۴ واحد در راستای اجرای طرح اقدام ملی مسکن (سه شهرِ دولت‌آباد، حبیب‌آباد و کمشچه) به بنیاد مسکن شهرستان واگذار شد.

رئیس اداره راه‌و شهرسازی شهرستان برخوار گفت: «واگذاری زمین جهت احداث مدرسه و مسجد در مساکن مهر دولت آباد و حبیب‌آباد»، «اخذ بیش از ۲۰۰ مورد سند تک برگ اراضی ملی» و «تبدیل اسناد دفترچه‌ای به تک برگ به مساحت حدود ۱۴۰هزار مترمربع»، از جمله فعالیت‌های این اداره در حوزه املاک و حقوقی است.

وی با بیان اینکه، محله های هدف بازآفرینی شهرهای «دولت‌آباد-خورزوق-دستگرد-کمشچه-شاهپور اباد و سین» در ستاد بازآفرینی “شهرستان و استان” تصویب شدند عنوان کرد: جهت محله های هدف بازآفرینی شهری شاهپورآباد و سین، مبلغ سه میلیارد ریال قیر تخصیص شده است.

صادق حاجی در خصوص طرح‌های تفصیلی و جامع شهرهای این شهرستان گفت: طرح‌های تفصیلی شهرهای خورزوق و دستگرد در کمیسیون ماده ۵ بررسی شده و شروع طرح تفصیلی شهرهای «حبیب آباد، دولت آباد، کمشچه» همچنین طرح جامع شهر سین در حال پیگیری است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.