تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۳
کد خبر : 12530

تشکیل دو فرمانداری بعد از انتخابات

تشکیل دو فرمانداری بعد از انتخابات

سیستانی خبرداد: تشکیل دو فرمانداری بعد از انتخابات به گزارش دنیای اسرار: حسین سیستانی درنشست خبری بااصحاب رسانه به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار اظهار کرد: مسأله کمبود آب که به مدت ده سال مردم شرق اصفهان را درگیر خود کرده بود با مقاومت مردم به پایان رسید. سیستانی بیان کرد: با توجه به اینکه آب

Print Friendly, PDF & Email

سیستانی خبرداد:

تشکیل دو فرمانداری بعد از انتخابات

به گزارش دنیای اسرار: حسین سیستانی درنشست خبری بااصحاب رسانه به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار اظهار کرد: مسأله کمبود آب که به مدت ده سال مردم شرق اصفهان را درگیر خود کرده بود با مقاومت مردم به پایان رسید.

سیستانی بیان کرد: با توجه به اینکه آب زاینده رود در طولانی مدت جاری بوده و کشاورزان از آن بهره‌مند بودند امسال شاهد رونق تولید بوده است و با جاری بودن آب در این رود بسیاری از مشکلات و از جمله بخش کشاورزی کمتر شده است.

فرماندار اصفهان ادامه داد:دشمن علیرغم تحریم  و فشارهای روانی و اقتصادی و سیاسی،  نتوانسته ملت ایران را با مشکل مواجه کند البته وضع اقتصادی می‌تواند بهتر از این باشد اما تصور مخالفان جمهوری اسلامی این است که مردم ایران با این فشارها به سرعت از پا در می‌آیند و واکنش نشان می‌دهند اما این تصور صحیح نیست.

سیستانی تصریح کرد: میزان مشارکت انتخابات در شهرستان اصفهان به دلیل شرایط سیاسی و نیز شرایط داخلی کشور نوساناتی را شاهد بود و برای برگزاری این دوره از انتخابات برنامه ریزی های متعدی صورت گرفته است  تا شاهد درخشش بیشتری از مردم در این رویداد سیاسی باشیم.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات در سال جاری تصریح کرد: حدود ۴۴ درصد انتخابات استان در  این شهرستان برگزار می‌شود همچنین ۲۰ ستاد انتخاباتی در شهر اصفهان داریم که نیاز به سازماندهی مناسب دارد.

فرماندار اصفهان گفت: امیدواریم شاهد حضور روز افزون و موثر مردم و افزایش مشارکت سیاسی آنان در این دور از انتخابات باشیم.

سیستانی  عنوان کرد: شهرستان اصفهان نقاط قوت و همچنین کمبودهایی داردکه  با تدبیر استاندار، معاونان ایشان و همکاری دستگاه‌های اجرایی رفع کمبودها محقق خواهد شد.

وی در مورد مشکلات مناطق شرق این شهرستان با تاکید بر ضرورت حل مسائل و نیازهای اهالی آن بیان کرد :بعداز انتخابات درمناطق شرق استان دو فرمانداری ایجاد خواهد شد که با تحقق این مهم بسیاری از مطالبات مردم تامین و مشکلات منطقه کاهش می یابد.

سیستانی افزود:برگزاری انتخابات الکترونیکی نیز در دستور کار است که شورای نگهبان در آینده جزئیات آن را تعیین خواهد کرد.

وی با تأکید بر لزوم ایجاد اشتغال جایگزین در شرق اصفهان خاطرنشان کرد: در شرق پروژه های مرتبط با صنایع ریلی، دام و طیور و گردشگری را پیگیری می‌کنیم، با صنایع ریلی برای حضور در این منطقه مذاکراتی انجام شده و از ظرفیت‌های بوم‌گردی شرق اصفهان برای رونق گردشگری استفاده خواهیم کرد.

درپایان این نشست سیستانی  از تلاش های خبرنگاران در انعکاس رویدادهای منطقه قدردانی کرد و افزود : هر روز می تواند روز خبرنگار باشد چرا که فعالان این عرصه  با وجود مشکلات صنفی و با انعکاس  اخبار مثبت و سازنده ، شور و نشاط در جامعه ایجاد می کنند که باید قدردان تلاش آنان باشیم.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.