تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴
کد خبر : 3914

تشکیل ستاد ویژه محرم در مناطق پانزده گانه شهر

تشکیل ستاد ویژه محرم در مناطق پانزده گانه شهر

پایگاه خبری دنیای اسرار   تشکیل ستاد ویژه محرم در مناطق پانزده گانه شهر مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان از تشکیل «ستاد ویژه محرم» به منظور تسهیل در برگزاری برنامه‌های مذهبی در ایام سوگواری حضرت اباعبدالله حسین (ع) در مناطق ۱۵گانه شهر خبر داد. به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان،

Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری دنیای اسرار

 

تشکیل ستاد ویژه محرم در مناطق پانزده گانه شهر

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان از تشکیل «ستاد ویژه محرم» به منظور تسهیل در برگزاری برنامه‌های مذهبی در ایام سوگواری حضرت اباعبدالله حسین (ع) در مناطق ۱۵گانه شهر خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، معاونت خدمات شهری و مشاور شهردار اصفهان اظهارکرد: با توجه به اینکه در شهر اصفهان هیئت‌های عزاداری زیادی فعالیت دارند که برای دریافت برخی مجوزها و امکانات شهری با مدیریت شهری در ارتباط هستند، ستاد ویژه‌ محرم فعالیت خود را از یک هفته پیش در شهرداری اصفهان آغاز کرد.

وی با بیان اینکه ستاد ویژه محرم در شهرداری اصفهان با مشارکت اداره کل ارتباطات، معاونت خدمات شهری و مشاور شهردار اصفهان در امور هیئت‌های مذهبی، سازمان زیباسازی و بسیاری از واحدهای دیگر شکل گرفته است، افزود: این ستاد در مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان نیز تشکیل شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان با بیان این که نماینده‌ای از اداره کل ارتباطات شهرداری اصفهان و معاونت خدمات شهری در سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان متولی اصلی ارایه مجوزها حضور دارند، اذعان داشت: در فرایند جدید، لازم نیست هیئت‌های مذهبی برای دریافت مجوز به شهرداری مراجعه کنند چرا که نمایندگان شهرداری در سازمان تبلیغات اسلامی در ستاد ویژه محرم شهرداری اصفهان با عنوان «شهر حسینی» حضور دارند و دفترچه‌ای با عنوان ستاد ویژه شهرداری اصفهان را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند، در این دفترچه تمام فرایندها و شیوه نامه‌ها از جمله شیوه نامه‌های ایمنی، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و … در آن قید شده و خادمان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) نیز باید طبق همین ضوابط اقدام کنند.

وی با بیان اینکه یکی از نکات ویژه‌ای که در ستاد محرم شهرداری اصفهان مورد توجه قرار گرفته، مباحث مربوط به ایمنی محل‌های عزاداری است، گفت: در این ایام همه باید از لحاظ رعایت ضوابط مراقب باشیم و شرایطی را رقم بزنیم که در ماه محرم تمام آیین‌ها و مناسبت‌ها توأم با ایمنی مطلوب برگزار شود.

حجتی ادامه داد: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در این زمینه دستورالعملی تدوین کرده که در قالب شیوه نامه‌های ایمنی به هیئت‌های مذهبی شهر ارائه می‌شود، بنابراین امیدواریم با رعایت این نکات، محیط‌هایی ایمن و مناسب برای ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان در گوشه گوشه شهر حسینی اصفهان ایجاد شود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.