تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳
کد خبر : 31141

تعالی وپویایی پست استان اصفهان با ایجاد فضایی امن در خانواده ها محقق می شود

تعالی وپویایی پست استان اصفهان با ایجاد فضایی امن در خانواده ها محقق می شود

حمید باقری در همایش خانواده و جوانی جمعیت : تعالی وپویایی پست استان اصفهان با ایجاد فضایی امن در خانواده ها محقق می شود درنخستین همایش خانواده و جوانی جمعیت که بصورت متمرکز در شرکت ملی پست برگزار شد تعدادی از همکاران به اتفاق خانواده نیز با حضور در سالن جلسات از طریق ویدئو کنفرانس

Print Friendly, PDF & Email

حمید باقری در همایش خانواده و جوانی جمعیت :

تعالی وپویایی پست استان اصفهان با ایجاد فضایی امن در خانواده ها محقق می شود

درنخستین همایش خانواده و جوانی جمعیت که بصورت متمرکز در شرکت ملی پست برگزار شد تعدادی از همکاران به اتفاق خانواده نیز با حضور در سالن جلسات از طریق ویدئو کنفرانس در این همایش شرکت نمودند .

به گزارش دنیای اسرار: حمید باقری مدیرکل پست استان اصفهان بیان داشت:این همایش برای نخستین بار در شرکت ملی پست برگزار می گردد که بسیار پسندیده واثر بخش می باشد که علاوه بر ایجاد روحیه همدلی ویکرنگی بین اعضاءخانواده نقش بی بدیلی در ایجاد انگیزه وشور وشوق در فضای شغلی همکاران خواهد داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود شرکت پست را یک مجموعه درآمد ، هزینه ای برشمرد که در سایه تلاش کارکنان  وبر نامه ریزی های هدفمند ونتیجه گرا در بخش ارائه خدمات نوین  وبازاریابی آینده ای بسیار پویا وپیشرو را تجربه خواهد نمودکه بسیاری از مشکلات اقتصادی پرسنل رفع خواهد شد .

این مقام مسئول افزود: وجود روحیه امید وسرزندگی در درون خانواده همکاران نتیجه تدبیر وصلابت همسرانی دانست که ازتنگناه ها وگذرگاه های سخت وآسان زندگی هنرمندانه عبور می کنند وفضایی شاد ومملو از آرامش را برای اعضاء خانواده فراهم می نمایند.

باقری خطاب به همسران کارکنان گفت:این اداره به شما تعلق دارد ،پس از همه شما بز رگواران انتظار می رود که به سهم خود در تعالی وپویایی مجموعه بکوشید واین رسالت ،زمانی از سوی شما خوبان محقق می شود که با ایجاد فضایی امن،شاداب وپرطراوت هر روز مردانی پرانرژی ،با انگیزه وامیدوار را آماده حضور در سنگر خدمات رسانی به مردم نمایید.

وی با اشاره به وجود عزم جدی دکتر لیایی معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت ملی پست  برای پیاده سازی برنامه جامع رفاهی به ارائه خدمات رفاهی به کارکنان از طریق باشگاه پیام در آینده خبر داد.

همایش خانواده و جوانی جمعیت با حضور سعید شریف زاده و علیرضا زرگوش اعضای هیئت مدیره، حجت الاسلام حاج سید جواد بهشتی مشاور فرهنگی و علمی ستاد اقامه نماز کشور، اعضای قرارگاه جوانی جمعیت و باقری مدیر کل پست استان اصفهان و مدیران کل شبکه پستی کشور و آن دسته از کارکنان این شرکت که دارای سه فرزند و بیشتر هستند و یا در سال جاری ازدواج کرده اند به صورت حضوری و مجازی برگزار شد

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.