تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷
کد خبر : 27599

تعمیرات اساسی واحد تبدیل کاتالیستی شماره دو، پالایشگاه اصفهان آغاز شد

تعمیرات اساسی واحد تبدیل کاتالیستی شماره دو، پالایشگاه اصفهان آغاز شد

به گزارش دنیای اسرار:مدیر نگهداری و تعمیرات شرکت پالایش نفت اصفهان با اعلام این خبر گفت: این عملیات بر پایه پیش بینی های انجام شده ۲۵ روز به طول خواهد انجامید.علیرضا قزوینی زاده افزود: تمامی تلاش ما این است که با بسیج نیروهای انسانی و امکانات سیستمی مدت زمان این عملیات را کاهش داده و

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:مدیر نگهداری و تعمیرات شرکت پالایش نفت اصفهان با اعلام این خبر گفت: این عملیات بر پایه پیش بینی های انجام شده ۲۵ روز به طول خواهد انجامید.
علیرضا قزوینی زاده افزود: تمامی تلاش ما این است که با بسیج نیروهای انسانی و امکانات سیستمی مدت زمان این عملیات را کاهش داده و بهره وری پالایشگاه را افزایش دهیم.
وی با بیان این که انجام این تعمیرات توسط ۷۰۰ نیروی رسمی و ۷۵۰ نیروی پیمانکاری مجرب انجام می شود، گفت: واحد “تبدیل کاتالیستی” یا “کاتالیتیک ریفرمر” واحدیست که ضمن تولید گاز هیدروژن و گاز مایع، محصول نهایی یعنی بنزین مرغوب با درجه اکتان (آرام سوزی) بالا برای موتورهای بنزینی را تولید می کند.
مدیر نگهداری و تعمیرات شرکت پالایش نفت اصفهان ادامه داد: در حین انجام تعمیرات اساسی واحد های مذکور چندین پروژه تعریف شده که تعویض کامل تیوبهای کوره شماره H-252 و ترمیم و عایق کاری دودکشهای کوره های واحد مذکور مهم ترین آنهاست . البته تا کنون ۱۵ فقره کار مهندسی هم پیش بینی شده که احتمالا این میزان، در طول تعمیرات اساسی افزایش خواهد داشت.
گفتنی است شرکت پالایش نفت اصفهان با دریافت به طور متوسط ۳۷۵ هزار بشکه در روز، خوراک نفت خام، حدود ۲۲ درصد از سوخت مورد نیاز کشور را تأمین می‌کند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.