تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸
کد خبر : 29249

تعمیرات اساسی ۴ واحد عملیاتی در شرکت پالایش نفت اصفهان امروز آغاز شد

تعمیرات اساسی ۴ واحد عملیاتی در شرکت پالایش نفت اصفهان امروز آغاز شد

به گزارش دنیای اسرار :تعمیرات اساسی واحد های آیزوماکس ، هیدروژن و آمین کنتکتور شماره یک شرکت پالایش نفت اصفهان از ۱۷ اردیبهشت ماه، آغاز شد. مدیر نگهداری وتعمیرات شرکت پالایش نفت اصفهان با اعلام این خبر و بیان اینکه مشعل شماره یک شرکت نیز تعمیرات اساسی میشود، گفت: از آنجایی که در جهت بهبود

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار :تعمیرات اساسی واحد های آیزوماکس ، هیدروژن و آمین کنتکتور شماره یک شرکت پالایش نفت اصفهان از ۱۷ اردیبهشت ماه، آغاز شد.
مدیر نگهداری وتعمیرات شرکت پالایش نفت اصفهان با اعلام این خبر و بیان اینکه مشعل شماره یک شرکت نیز تعمیرات اساسی میشود، گفت: از آنجایی که در جهت بهبود کیفیت عملکرد و پیشگیری تبعات ناشی از فعالیت بی وفقه دستگاه های پالایشی، واحدهای عملیاتی باید در فواصل ۳ تا ۴ سال تعمیرات اساسی شوند، تعمیرات این واحدها که سال ۱۳۹۸ تعمیرات اساسی شدند، با برنامه ریزی های صورت گرفته وبدون وقفه انجام می گردد.
علیرضا قزوینی زاده افزود: این دوره از تعمیرات به علت حجم بالای کار، با فعالیت مستمر ۲۴ ساعته و تلاش بی وقفه و فعالیت حدود ۲۵۰۰نفر نیروی انسانی انجام می شود.
وی با اشاره به اینکه پیش بینی زمان تعمیرات اساسی واحدها حدود ۲۴ روز خواهد بود، اظهار داشت: با توجه به سبک تر شدن شرایط همه گیری بیماری کرونا ان شاءا… این زمان را کاهش خواهیم داد.
قزوینی زاده ادامه داد: خوراک واحد آیزوماکس شماره دو به طور متوسط روزانه ۲۲ هزار و ۵۰۰بشکه در روز و واحد هیدروژن ۷۰۰۰ کیلوگرم در ساعت است؛ بنزین،گاز مایع، نفت سفید،سوخت هوائی و نفت گاز از تولیدات واحد آیزوماکس است. و آمین کنتکتور نیز حذف گوگرد از محصولات را بر عهده دارد.

مدیر نگهدای و تعمیرات شرکت پالایش نفت اصفهان گفت: ‌ تمام پرسنل شرکت و پیمانکاری درگیر در تعمیرات اساسی، قبل از آغاز به کار تعمیرات، دوره آموزشی ایمنی را زیر نظر اداره HSE پالایشگاه اصفهان گذرانده‌اند. بدین سبب خوشبختانه تا کنون شاهد بروز حادثه‌ای نبوده‌ایم زیرا اولویت اول مسئولان اجرایی این پالایشگاه ایمنی و برنامه‌ریزی تعریف شده است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.