تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷
کد خبر : 30170

تغییر مکان اعزام مشمولان اصفهانی به مراکز آموزشی

تغییر مکان اعزام مشمولان اصفهانی به مراکز آموزشی

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان از تغییر مکان اعزم مشمولان اصفهانی به مراکز آموزشی در تاریخ یکم شهریور ماه خبر داد. به گزارش دنیای اسرار :سرهنگ” مهرداد پناهپوریان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: مشمولان پایه خدمتی شهریور ماه ۱۴۰۱ که دارای برگ اعزام به تاریخ یکم شهریور ماه

Print Friendly, PDF & Email

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان از تغییر مکان اعزم مشمولان اصفهانی به مراکز آموزشی در تاریخ یکم شهریور ماه خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار :سرهنگ” مهرداد پناهپوریان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: مشمولان پایه خدمتی شهریور ماه ۱۴۰۱ که دارای برگ اعزام به تاریخ یکم شهریور ماه ۱۴۰۱ هستند می بایست رأس ساعت ۷ صبح در محل اعزام حاضر شده تا مراحل اعزام آنها به مراکز آموزش انجام شود.

وی با اشار به تغییر مکان اعزام مشمولان اصفهانی گفت: مشمولان بایستی رأس ساعت ابلاغی در برگ اعزام خود در خیابان جی، خیابان شهید همدانیان ترمینال شماره ۲ جی حضور یابند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه پیش از این محل اعزام مشمولان به مراکز آموزش، شهرک آزمایش شهر اصفهان بود گفت: با توجه به تغییر مکان مربوطه به مشمولان توصیه می کنیم به این موضوع توجه داشته باشند چرا که مسئولیت تبعات هرگونه تاخیر در اعزام برعهده خود فرد مشمول خواهد بود.

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.