تاریخ انتشار : شنبه ۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸
کد خبر : 14911

تفاهم‌نامه‌ای با هدف توسعه همکاری مشترک میان شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان به امضا رسید.

تفاهم‌نامه‌ای با هدف توسعه همکاری مشترک میان شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان به امضا رسید.

همکاری شهرک علمی و تحقیقاتی و اداره کل فنی و حرفه‌ای اصفهان توسعه می‌یابد تفاهم‌نامه‌ای با هدف توسعه همکاری مشترک میان شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان به امضا رسید. به گزارش دنیای اسرار:تفاهم‌نامه‌ای با هدف توسعه همکاری مشترک میان شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و اداره

Print Friendly, PDF & Email
همکاری شهرک علمی و تحقیقاتی و اداره کل فنی و حرفه‌ای اصفهان توسعه می‌یابد

تفاهم‌نامه‌ای با هدف توسعه همکاری مشترک میان شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان به امضا رسید.
به گزارش دنیای اسرار:تفاهم‌نامه‌ای با هدف توسعه همکاری مشترک میان شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان به امضا رسید.
به گزارش روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، دکتر جعفر قیصری در جلسه امضای این تفاهم‌نامه با بیان اینکه اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان امکانات مناسبی دارد، اظهار کرد: شرکت‌های فناور مستقر در شهرک، به خصوص شرکت‌های مرکز رشد می‌توانند استفاده خوبی از این امکانات داشته باشند.
رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان افزود: امیدواریم با امضای این تفاهم‌نامه همکاری، سطح مهارتی شرکت‌های مستقر افزایش یابد. مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان نیز در این جلسه با اشاره به این مطلب که شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان جایگاه نخبگان صاحب ایده است، اظهار کرد: مخاطبان فنی و حرفه‌ای معمولا صاحب مهارت هستند.
دکتر آرش اخوان افزود: معمولا برای تبدیل ایده به محصول نیاز به مهارت کافی است که فنی و حرفه‌ای می‌توان در این خصوص به نخبگان شرکت‌های فناور شهرک کمک کند.
نظر به اهمیت و جایگاه نیروی انسانی در زنجیره تولید و نقش آموزش‌های مهارتی در رونق تولید و اشتغال و تأثیر پارک‌ها و مراکز رشد علم و فناوری در تبدیل ایده به فرصت‌های کسب‌ وکار و با هدف ایجاد هم‌افزایی در فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی و استفاده از پتانسیل‌ها و امکانات فیزیکی (فضاهای اداری، کارگاهی و آزمایشگاهی) تفاهم‌نامه‌ای میان اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان و شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان منعقد شد.
توسعه همکاری مشترک در زمینه مهارت‌آموزی با هدف تربیت نیروی انسانی مورد نیاز شرکت‌های مستقر در شهرک، تقویت همکاری مشترک در زمینه ایجاد اکوسیستم کارآفرینی و نوآوری با هدف تکمیل زنجیره تبدیل ایده به کسب ‌وکار، برنامه‌ریزی و ایجاد زمینه مناسب به‌منظور کاربردی و تجاری کردن ایده‌های مهارتی، اشاعه فرهنگ و ساماندهی فعالیت‌های گروهی و تیم سازی جهت بسط ایده‌ها و هم‌افزایی فعالیت‌ها و بهره‌برداری از فضاهای اداری، کارگاهی و امکانات آزمایشگاهی مشترک از جمله اهداف امضای این تفاهم‌نامه است.
در حال حاضر بیش از ۵۲۰ واحد فناور در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان مشغول به فعالیت هستند.
Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.