تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵
کد خبر : 31345

تفاهم نامه همکاری شرکت گاز و سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان

تفاهم نامه همکاری شرکت گاز و سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان

در راستای نهادینه‌سازی فرهنگ مصرف بهینه گاز طبیعی صورت گرفت؛تفاهم نامه همکاری شرکت گاز و سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان   شرکت گاز استان اصفهان و سپاه صاحب الزمان (عج) استان در راستای مسئولیت اجتماعی و نهادینه‌سازی فرهنگ مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.   به گزارش دنیای اسرار:مدیرعامل شرکت

Print Friendly, PDF & Email

در راستای نهادینه‌سازی فرهنگ مصرف بهینه گاز طبیعی صورت گرفت؛تفاهم نامه همکاری شرکت گاز و سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان

 

شرکت گاز استان اصفهان و سپاه صاحب الزمان (عج) استان در راستای مسئولیت اجتماعی و نهادینه‌سازی فرهنگ مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

 

به گزارش دنیای اسرار:مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان در آیین امضای این تفاهم‌نامه همکاری اظهار داشت: بحمدالله سپاه پاسداران از بدو تأسیس همسو با تعهد و مسئولیت خطیر خود در صیانت از کیان اسلامی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی، در عرصه‌های سازندگی، عمران، آبادانی و توسعه ایران اسلامی حضوری فعال و سازنده داشته و این همکاری زمینه‌ساز تقویت توان در عمل به مسئولیت اجتماعی در عرصه‌های مختلف خواهد بود.

 

ابوالقاسم عسکری با اشاره به اهداف این تفاهم‌نامه، افزود: ارتقای درجه مسئولیت اجتماعی دو طرف و  ارتقای آگاهی عمومی و فرهنگ‌سازی مصرف ایمن و بهینه از گاز طبیعی از اهداف کلان این تفاهم‌نامه است.

 

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان،گفت: اهتمام به ایجاد فرصت‌های همکاری در زمینه بهبود سرمایه‌های اجتماعی، رشد دانش و آگاهی، حمایت و مشارکت اجتماعی، آموزش فرهنگ مصرف صحیح گاز و پیشگیری از آسیب‌های ناشی از مصرف غیر ایمن و غیراستاندارد از مهم‌ترین محورهای همکاری با سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان خواهد بود.

 

عسکری، تصریح کرد: امید است تفاهم‌نامه امضا شده منشأ همکاری‌های سازنده با نیروهای سپاه صاحب الزمان (عج) استان برای اطلاع‌رسانی و اشاعه فرهنگ مصرف ایمن و بهینه از گاز در جامعه، برای کاهش حوادث و آمار تلفات جانی ناشی از مرگ خاموش هم‌استانی‌های عزیز و همچنین  اشاعه فرهنگ صرفه جویی و مصرف بهینه انرژی در ادارات و منازل باشد.

 

وی، با تاکید بر اینکه گاز طبیعی، انرژی استراتژیک و محور توسعه اقتصاد استان است، گفت:‌ در حال حاضر ۷۰ درصد سبد انرژی استان از طریق گاز طبیعی تامین می شود و ۱۱۴ شهر و ۱۵۱۶روستا و مکان مزرعه و بیش از ۱۸هزار واحد صنعتی و تولیدی معادل بیش از ۲میلیون و ۴۰۰هزار واحد مصرف کننده، بهره مند از گاز طبیعی هستند.

 

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، بیان داشت: لازمه گازرسانی پایدار و ایمن مصرف بهینه گاز و همکاری همه جانبه تمامی مردم بویژه مشترکین بخش خانگی، تجاری، عمومی و ادارات و دستگاه های اجرایی می باشد.

 

وی، تاکید کرد: ادارات سطح استان با رعایت الزامات مصرف بهینه از جمله تنظیم دمای تجهیزات گرمایشی بر روی عدد۱۸ درجه سانتیگراد، خاموش کردن تجهیزات گاز سوز و برقی در ساعات غیر کاری، دوجداره کردن پنجره های ساختمان ها، بهینه کردن موتورخانه ها که این اقدام ازسوی شرکت گاز به صورت رایگان انجام می شود، می توانند در صرفه جویی گاز نقش موثری داشته باشند.

 

سردار فدا، فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان، نیز در این آیین، ضمن استقبال از توسعه همکاری‌ها در خدمت‌رسانی صادقانه به هم‌استانی‌ها و فعالیت در عرصه فرهنگی و مصرف صحیح گاز طبیعی، گفت: این نهاد بر اساس تعهد خود مبنی بر حفظ امنیت ملی و منافع اجتماعی، آمادگی دارد با همکاری شرکت گاز در نهادینه کردن فرهنگ مصرف ایمن و بهینه نقش مؤثر و اثر بخشی داشته باشد.

 

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.