تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۲
کد خبر : 27522

تقدیرآیت الله “سلیمانی” از کارکنان جهادگرنیروی انتظامی در “کاشان” /باز بودن کتاب قطور شهادت برای نیروهای پلیس

تقدیرآیت الله “سلیمانی” از کارکنان جهادگرنیروی انتظامی در “کاشان” /باز بودن کتاب قطور شهادت برای نیروهای پلیس

به گزارش دنیای اسرار:عضو مجمع خبرگان رهبری و نماینده ولی فقیه و امام جمعه “کاشان” ، نیروی انتظامی را حافظ امنیت و آرامش دانست و از کارکنان جهادگر فرماندهی انتظامی این شهرستان تقدیر کرد.  آیت الله “عباسعلی سلیمانی” در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مستقر در شهرستان کاشان که به مناسبت هفته ناجا در ستاد

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:عضو مجمع خبرگان رهبری و نماینده ولی فقیه و امام جمعه “کاشان” ، نیروی انتظامی را حافظ امنیت و آرامش دانست و از کارکنان جهادگر فرماندهی انتظامی این شهرستان تقدیر کرد.

 آیت الله “عباسعلی سلیمانی” در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مستقر در شهرستان کاشان که به مناسبت هفته ناجا در ستاد فرماندهی انتظامی این شهرستان برگزار شد بیان داشت : حوزه کارکردی نیروی انتظامی بسیار گسترده و باارزش می باشد .

وی نیروی انتظامی را حافظ امنیت و آرامش کشور دانست و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این نیرو افزود : هفته نیروی انتظامی را به به اعضای شورای تامین ، نیروهای تلاشگر ناجا در شهر دارالمومنین “کاشان” تبریک می گویم و امیدوارم تحت فرماندهی امام خامنه ای (مدظله العالی) روز به روز بر اقتدار نیروی انتظامی افزوده شود .

عضو مجمع خبرگان رهبری و نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با تاکید براینکه حوزه فعالیت نیروی انتظامی به اندازه ای مهم و ارزشمند است که تاثیر مستقیم بر زندگی و معیشت مردم دارد افزود : در روایات اسلامی به سلامت و امنیت مردم به عنوان دو نعمت فراموش شده سفارش شده است .

آیت الله سلیمانی فعالیت نیروی انتظامی را در راستای امنیت و معیشت وسلامت مردم دانست و با تاکید بر اینکه اهمیت امنیت ، امنیت را در راس همه امور دانست و اظهارداشت : گستردگی فعالیت ناجا برای ایجاد امنیت و به وسعت کشور پهناور ایران اسلامی است .

عضو مجمع خبرگان رهبری با بیان اینکه امنیت امروز کشور را مدیون شهدای نیروی انتظامی هستیم اظهار داشت : کتاب قطور شهادت برای نیروی انتظامی همچنان باز است و هر روز برگ زرینی بر برگ های افتخارآفرین این کتاب افزوده می شود .

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.