تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷
کد خبر : 25992

تقدیر از برترین های فراخوان انتخاب شعار سال ۱۴۰۰ آبفای اصفهان

تقدیر از برترین های فراخوان انتخاب شعار سال ۱۴۰۰ آبفای اصفهان

به گزارش دنیای اسرار:از ۱۶ نفر کارکنان آبفای استان اصفهان به دلیل ارائه بهترین پیشنهادها در خصوص شعار سال ۱۴۰۰ شرکت، تقدیر شد. معاون منابع انسانی و برنامه ریزی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: در سامانه نظام پیشنهادات ویژه فراخوان انتخاب شعار  سال ۱۴۰۰  آبفای استان اصفهان، بیش از ۴۲۰ پیشنهاد توسط ۱۶۵

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:از ۱۶ نفر کارکنان آبفای استان اصفهان به دلیل ارائه بهترین پیشنهادها در خصوص شعار سال ۱۴۰۰ شرکت، تقدیر شد.

معاون منابع انسانی و برنامه ریزی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: در سامانه نظام پیشنهادات ویژه فراخوان انتخاب شعار  سال ۱۴۰۰  آبفای استان اصفهان، بیش از ۴۲۰ پیشنهاد توسط ۱۶۵ نفر از کارکنان ارائه و ثبت شد.

مجتبی قبادیان افزود: آبفای استان اصفهان امسال نیز همچون گذشته، با توجه به رویکرد ارائه خدمات به مردم در شهرها و روستاها، “حفظ ارزش آب، ارتقای دانش سازمانی، خدمات نوین و پایدار” را به عنوان شعار سال  1400 این شرکت برگزید.

وی فعال بودن نظام پیشنهادها را موجب افزایش انگیزه و تعامل بیشتر در کارکنان دانست و عنوان کرد: مشارکت هرچه بیشتر کارکنان در ارائه پیشنهادهای سازنده، موجب ارتقای کمی و کیفی برنامه ها و طرح های شرکت می شود.

قبادیان موفقیت هر سازمانی را مرهون مشارکت همگانی کارکنان آن دانست و افزود: پیاده سازی سیستم های مدیریتی نیازمند حمایت  مدیران و کارکنان یک سازمان است که حضور مدیرعامل شرکت به عنوان رئیس کمیته اجرائی پذیرش و بررسی پیشنهادها در جلسات این کمیته نشانگر این امر مهم است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.