تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸
کد خبر : 16348

تقدیر از تامین کنندگان برتر شرکت ذوب‌آهن اصفهان در دومین جشنواره ملی فولاد ایران

تقدیر از تامین کنندگان برتر شرکت ذوب‌آهن اصفهان در دومین جشنواره ملی فولاد ایران

تقدیر از تامین کنندگان برتر شرکت ذوب‌آهن اصفهان در دومین جشنواره ملی فولاد ایران به گزارش دنیای اسرار:آیین اختتامیه دومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران، بیست و ششم دی ماه با حضور مسئولین وزارت صمت، انجمن تولید کنندگان فولاد ایران و جمعی از تامین کنندگان برتر زنجیره آهن و فولاد در سالن سعدی برج

Print Friendly, PDF & Email

تقدیر از تامین کنندگان برتر شرکت ذوب‌آهن اصفهان در دومین جشنواره ملی فولاد ایران

به گزارش دنیای اسرار:آیین اختتامیه دومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران، بیست و ششم دی ماه با حضور مسئولین وزارت صمت، انجمن تولید کنندگان فولاد ایران و جمعی از تامین کنندگان برتر زنجیره آهن و فولاد در سالن سعدی برج میلاد تهران برگزار شد. در این جشنواره، با اهداء لوح تقدیر از تامین کنندگان برتر شرکت ذوب‌آهن اصفهان تجلیل شد.            

سعید جعفری، معاون مدیریت تحقیق و توسعه ذوب آهن شرکت در این آیین گفت : ذوب آهن اصفهان به عنوان مادر صنعت فولاد کشور، نقش موثری در ساخت سایر صنایع فولادی داشته است که همگان به آن واقف هستند.

وی افزود: بومی سازی قطعات و تجهیزات صنعت فولاد در این شرکت از قدمت بسیاری برخوردار است و در این نمایشگاه نیز در قالب ویژه نامه ای دستاوردهای بومی سازی و نیازهای پژوهشی شرکت تدوین و توزیع گردید.

معاون مدیریت تحقیق و توسعه ذوب آهن اصفهان ، به تولید ریل ملی به عنوان یکی از دستاوردهای مهم این شرکت اشاره کرد و گفت: تولید محصولات جدید با بهره گیری از دانش کارکنان شرکت ، امری است که در ذوب آهن اصفهان با جدیت پی گیری می شود .

وی، تصریح کرد: این شرکت با برقراری ارتباط مستمر و موثر با شرکت های دانش بنیان و مراکز دانشگاهی و علمی پژوهشی همواره دانش و تکنولوژی روز را به تجربه و فن آوری پیوند زده است و در بین سایر صنایع فولادی در این عرصه از جایگاه شاخصی برخوردار است.

شایان ذکر است: شرکت طاها قالب توس، به مدیر عاملی دکتر اردشیر فرشیدیان فر، شرکت آلیاژسازان پاسارگاد به مدیر عاملی خالوئی، شرکت مهندسی پرچمداران صنعت سپاهان به مدیر عاملی سیروس پرچمی، شرکت بهسازکار نور سپاهان به مدیر عاملی امین اسدی، شرکت عامرگسترصنعت به مدیر عاملی ناصر شریفیان، شرکت زغال های صنعتی ایران  به مدیر عاملی گل زاده، دفتر کل کالا  به مدیر عاملی مهندس عطا اسدی، پالار صنعت به مدیر عاملی مهندس طالقانی، فرآورده های مهر گداز  به مدیر عاملی مهندس مهدی نعیمی، به تام روانکار به مدیر عاملی مهندس رضا شاعری و شرکت مهندسی و پویش ساخت ذوب آهن اصفهان به مدیر عاملی مهندس امیر ایرانپور, شرکت هایی بودند که به عنوان تامین کنندگان برتر ذوب آهن مورد تقدیر قرارگرفتند .

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.