تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۲
کد خبر : 33583

تقدیر از حراست آب منطقه ای اصفهان / حراست آب منطقه ای اصفهان حائز رتبه عالی شد

تقدیر از حراست آب منطقه ای اصفهان / حراست آب منطقه ای اصفهان حائز رتبه عالی شد

با حضور معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا انجام شد؛ تقدیر از حراست آب منطقه ای اصفهان / حراست آب منطقه ای اصفهان حائز رتبه عالی شد حراست آب منطقه ای اصفهان حائز رتبه عالی شد و با حضور معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا تقدیر شد. به گزارش دنیای اسرار،

Print Friendly, PDF & Email

با حضور معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا انجام شد؛

تقدیر از حراست آب منطقه ای اصفهان / حراست آب منطقه ای اصفهان حائز رتبه عالی شد

حراست آب منطقه ای اصفهان حائز رتبه عالی شد و با حضور معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا تقدیر شد.

به گزارش دنیای اسرار، مهندس «محمد جوانبخت»، در نشست تخصصی مدیران حراست صنعت آب کشور، صیانت و نظارت عالمانه و پیشگیرانه، در شرکت مدیریت منابع آب ایران از مهندس «جمال الدین صمصامی»، مدیر حراست شرکت آب منطقه ای اصفهان قدردانی نمود.

وی وظیفه حراست در هر سازمان را بسیار مهم و حساس برشمرد و گفت: مجموعه حراست با هدف مراقبت و صیانت از سازمان تشکیل شده و هر آنچه که به سازمان مربوط شده و تمام مسائلی که در درون آن روی می‌دهد، به نوعی به حراست به عنوان حافظ و ناظر سلامت سازمان مربوط می‌شود که می‌تواند در چارچوب قوانین و مقرارت و موازین از پیش تعیین شده اعمال نظر نماید.

مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران با تاکید بر اینکه هیچ چیز در یک سازمان نباید از منظر حراست دور باشد، افزود: تمام مسائل مربوط به صنعت آب حتی آن اتفاقاتی که در دورترین نقاط کشور روی می‌دهد، از کمبود آب کشاورزی گرفته تا برداشت‌های غیرمجاز آب و … همه به حراست مربوط می‌شود چرا که در برقراری امنیت جامعه موثر، دخیل و اثرگذار است.

بر اساس عملکرد سال ۱۴۰۱ حراست شرکت آب منطقه ای اصفهان بر اساس شاخص ها و ملاک های تخصصی در مرکز حراست وزارت نیرو و برنامه راهبردی حراست صنعت آب کشور شرکت مادر تحصصی مدیریت منابع آب ایران در همه ابعاد، حفاظت پرسنلی، حفاظت فیزیکی، حفاظت اسناد، حفاظت فناوری اطلاعات و … ، مورد تجزیه و تحلیل و ارزیابی و حائز رتبه عالی قرار گرفت.

در این جلسه «مجید ربیعی»، رئیس مرکز حراست وزارت نیرو و «علی بهمنش» مدیرکل حراست شرکت مدیریت منابع آب ایران حضور داشتند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.