تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۹:۵۹
کد خبر : 33799

تقدیر از دختران شهدای دوران دفاع مقدس در آبفای استان اصفهان

تقدیر از دختران شهدای دوران دفاع مقدس در آبفای استان اصفهان

در جلسه شورای فرهنگی و دینی و به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، از دختران فرزند شهید شاغل در آبفای استان اصفهان تقدیر به عمل آمد. به گزارش دنیای اسرار:در این جلسه به موضوعات عفاف وحجاب پرداخته شد و مقرر گردید شوراهای امر به معروف و نهی از منکر موضوع نظارت و

Print Friendly, PDF & Email

در جلسه شورای فرهنگی و دینی و به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، از دختران فرزند شهید شاغل در آبفای استان اصفهان تقدیر به عمل آمد.

به گزارش دنیای اسرار:در این جلسه به موضوعات عفاف وحجاب پرداخته شد و مقرر گردید شوراهای امر به معروف و نهی از منکر موضوع نظارت و اجرای شاخص های عفاف و حجاب در میان کارکنان و متقاضیان خدمات را مورد برسی قرار دهند.
گفتنی است: شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال ۱۳۸۴، قانون راهکار‌های اجرایی گسترش فرهنگ عفاف و حجاب را به تصویب رساند؛ قانونی ایجابی که ریشه‌های فرهنگی بدحجابی و بی‌حجابی را مورد توجه قرار می‌دهد و هدف از ارائه آن، درونی و نهادینه کردن حجاب و عفاف با مشارکت و توجه جدی همه نهاد‌ها و دستگاه‌ها به صورت مستمر و هدفمند است و تمامی وظایف تخصصی دستگاه‌های قانونگذار و اجرایی را در قبال موضوع حجاب به طور دقیق و مشخص بیان کرده است.
مطابق این قانون ۲۶ دستگاه که تقریباً شامل تمامی دستگاه‌های مسئول می‌شود، در حوزه عفاف و حجاب مسئولیت دارند .

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.