تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹
کد خبر : 28159

تقدیر از رابطین روابط عمومی در پارک فن اوری های نوین بارقه های امید در دل مردم با خدمت رسانی به ایشان

تقدیر از رابطین روابط عمومی در پارک فن اوری های نوین بارقه های امید در دل مردم با خدمت رسانی به ایشان

به گزارش دنیای اسرار:نشست تقدیر از رابطین روابط عمومی شرکت توزیع برق اصفهان سه شنبه ۹ آذرماه درپارک فن آوری های نوین برگزار شد. این جلسه با حضور محسن مجلسی سرپرست دفتر روابط عمومی شرکت توزیع برق اصفهان و حجه الاسلام باقری امام جماعت ستاد شماره ۱و ۲۰ نفر از رابطین روابط عمومی برگزار شد

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:نشست تقدیر از رابطین روابط عمومی شرکت توزیع برق اصفهان سه شنبه ۹ آذرماه درپارک فن آوری های نوین برگزار شد.

این جلسه با حضور محسن مجلسی سرپرست دفتر روابط عمومی شرکت توزیع برق اصفهان و حجه الاسلام باقری امام جماعت ستاد شماره ۱و ۲۰ نفر از رابطین روابط عمومی برگزار شد .

محسن مجلسی سرپرست دفتر روابط عمومی شرکت توزیع برق اصفهان گفت :استفاه از ایده ها و خلاقیت های رابطین روابط عمومی به طور قطع می تواند ارتباطات درون و برون سازمانی را انسجام دهد که در نهایت موجب رضایتمندی ذینفعان خواهد شد .

وی در ادامه  در این نشست به ارزشمندی اقدامات رابطین خبری وفرهنگی پرداخت و گفت :ظرفیت و پتانسیل خوب شما عزیزان بستر مناسبی را برای ارتباطات هر چه بیشتر ستاد و امورهای اجرایی محقق کرده است .

وی خاطر نشان کرد :بارقه های امید در دل مردم تا اندازه زیادی به فعالیت شما بستگی دارد به طوری که گزارش روشنایی یک منطقه و احداث و کابل کشی شبکه ها برای مردم ذهنیتی موثر ایجاد می کند و دغدغه مندی شرکت توزیع برق اصفهان را برای آسایش هر چه بیشتر مردم منعکس می کند .

وی ابراز داشت :افزایش  روحیه معنوی در جامعه معاصر به طور قطع می تواند جریان زندگی را برای ما معنا دار و اصولی کند و این امر نیز باید  در تک تک نهادها و سازمانها  اجرا شود که  به حمدا… در شرکت توزیع برق اصفهان این جریان معنوی و فرهنگی ساری و جاری می باشد

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.