تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱
کد خبر : 10434

تقدیر استاندار از شهردار اصفهان برای انجام مسئولیت اجتماعی، توسعه دیپلماسی شهری و ارتباطات استانی در کمک به استان های درگیر سیل

تقدیر استاندار از شهردار اصفهان برای انجام مسئولیت اجتماعی، توسعه دیپلماسی شهری و ارتباطات استانی در کمک به استان های درگیر سیل

تقدیر استانداراز شهردار اصفهان برای انجام مسئولیت اجتماعی، توسعه دیپلماسی شهری و ارتباطات استانی  در کمک به استان های درگیر سیل استاندار اصفهاندر چهاردهمین جشنواره روابط عمومی های استان با اهدای لوح و شمایل ویژه، از دکتر نوروزی شهردار اصفهان برای حضور ویژه شهردار و نیروهای پشتیبانی و امدادرسانی شهرداری اصفهاندر استان های درگیر سیل

Print Friendly, PDF & Email

تقدیر استانداراز شهردار اصفهان برای انجام مسئولیت اجتماعی، توسعه دیپلماسی شهری و ارتباطات استانی  در کمک به استان های درگیر سیل

استاندار اصفهاندر چهاردهمین جشنواره روابط عمومی های استان با اهدای لوح و شمایل ویژه، از دکتر نوروزی شهردار اصفهان برای حضور ویژه شهردار و نیروهای پشتیبانی و امدادرسانی شهرداری اصفهاندر استان های درگیر سیل در نوروز امسال تقدیر کرد.

به گزارش دنیای اسرار، این تقدیر به پاس توسعه دیپلماسی شهری و ارتباطات استانی و انجام مسئولیت اجتماعی در بحران استان های درگیر سیل انجام شد.

در متن تقدیر استانداراصفهان آمده است: هو العلیم؛ خروش طبیعت و وقوع سیل اگرچه اتفاق تلخ بهار امسال بودو کام هموطنان را تلخ کرد اما آغاز فصل دیگری از همدلی و نوع دوستی، تصویر شیرین وماندگار این اتفاق شد.

آنان که فراتر از ابلاغ و بخشنامه، پای در راه کمک به همنوعان و هموطنان نهاده و مسئولیت اجتماعی خود را با شعار ” همدلی برای ایران” به نیکی ادا کردند.  

نیت و عمل آنان بی شک از فلسفه اصیل ارتباطات که همان احترام به روابط انسانی و اصول اخلاقی است، نشأت گرفته و بار دیگر به خوبی به اثبات می رساند که فصل الخطاب ارتباطات، جایی بیرون از کتاب ها و فرضیات رقم می خورد؛ آنجا که ” دگر عضو ها را قرار نمی ماند ” و احساسات والای انسانی را به میدان عمل می آورد.

اینجانب مراتب سپاس و قدردانی خود را از تلاش بی دریغ شما و مجموعه تحت مدیریت، در همیاری و همراهی به هموطنان استان های سیل زده در بهار ١٣٩٨، اعلام داشته و امیدوارم خداوند متعال، بهروزی و موفقیت را توشه راهتان سازد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.