تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴
کد خبر : 26769

تقدیر استاندار اصفهان از مدیریت ذوب آهن به عنوان کارفرمای سلامت محور نمونه استان

تقدیر استاندار اصفهان از مدیریت ذوب آهن به عنوان کارفرمای سلامت محور نمونه استان

به گزارش دنیای اسرار:  عباس رضایی استاندار اصفهان با اهداء لوح تقدیر به منصور یزدی زاده مدیرعامل ذوب آهن اصفهان ، از مدیریت این شرکت به عنوان کارفرمای سلامت محور نمونه استان تقدیر کرد . در متن این لوح تقدیر آمده است :بهره مندی از جامعه کارسالم ، با نشاط و پویا نیازمند همت انسان های

Print Friendly, PDF & Email
به گزارش دنیای اسرار:  عباس رضایی استاندار اصفهان با اهداء لوح تقدیر به منصور یزدی زاده مدیرعامل ذوب آهن اصفهان ، از مدیریت این شرکت به عنوان کارفرمای سلامت محور نمونه استان تقدیر کرد .

در متن این لوح تقدیر آمده است :بهره مندی از جامعه کارسالم ، با نشاط و پویا نیازمند همت انسان های شریفی است که با برنامه ریزی و تلاش، زمینه تحقق این آرمان بشری را فراهم می آورند . پروردگار بلندمرتبه را سپاس می گویم که به ما توفیق داد تادر پرتو عنایاتش با بهره مندی از تجارب و حمایت بزرگوارانی چون شما در دستیابی بهاهداف سلامت نیروی کار و صیانت از جامعه کار و تولید گام برداریم . اینک که به پاسهمت عالی و تلاش مضاعف در سال « تولید ؛ پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» به عنوانکارفرمای سلامت محور نمونه استان شناخته شده اید ، از تلاش هایتان قدردانی نموده ،توفیق روز افزون شما را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.