تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲
کد خبر : 11829

تقدیر فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان از شرکت گاز استان اصفهان

تقدیر فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان از شرکت گاز استان اصفهان

تقدیر فرماندهسپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان از شرکت گاز استان اصفهان به گزارش دنیای اسرار: فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان از تلاش خالصانه و مساعدت شرکت گاز استان اصفهان در برگزاری کنگره ملی سرداران و ۱۴۰۰ شهید خط شکن شهرستان فلاورجان، با اهدای لوح تقدیر و تشکر نمود . مدیرعامل شرکت

Print Friendly, PDF & Email

تقدیر فرماندهسپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان از شرکت گاز استان اصفهان

به گزارش دنیای اسرار: فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان از تلاش خالصانه و مساعدت شرکت گاز استان اصفهان در برگزاری کنگره ملی سرداران و ۱۴۰۰ شهید خط شکن شهرستان فلاورجان، با اهدای لوح تقدیر و تشکر نمود .

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، درپی دریافت این لوح تقدیر، ضمن تشکر از زحمات همه جانبهسپاه در تمام عرصه های فرهنگی و امنیتی، بیان داشت: بی شک امنیت و آرامش ایراناسلامی، مرهون ایثارگری و از جان گذشتگی شهدای این مرز و بوم است و باید تا می‌تواناین جایگاه را قدر دانست.

مهندس علوی، گفت: احترام به مقام شامخ شهید و تکریم خانواده‌های این ایثارگران جلوه‌ای از قدرشناسی مردم نسبت به آنهاست که تقویت این فرهنگ و تبیین آن در جامعه امری واجب و مهم به شمار می‌رود و دستگاه ها و مقامات دولتی و لشکری باید در این میان نقش سیاستگذاری و پشتیبانی داشته باشند.

وی، با اشاره افتخار به وجود ۱۰ شهید و۱۶۷ جانباز ایثارگر و آزاده درخانواده شرکت گاز استان اصفهان ،تصریح کرد: اگرچه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا نباید به برگزاری کنگره‌ها و آئین‌های بزرگداشت خلاصه شود اما این برنامه‌ها در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین این مهم برای نسل جوان از اهمیت بالایی برخوردار است و باید در برگزاری آن اهتمام جدی به کار گرفت.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، خاطر نشان ساخت: این شرکت طی سال های اخیر به مسئولیت های اجتماعی خود در هر حوزه ای بویژه، فرهنگ ایثار و فدا کاری توجه نموده و به لطف خداوند متعال در جهت اجرای برنامه های ملی و مذهبی اقدامات شایسته ای داشته است.

در متن این لوح تقدیر آمده است:

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.