تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸
کد خبر : 20278

تقویت مشاغل مددجویان روستایی با برگزاری جشنواره «صنایع روستادوست»

تقویت مشاغل مددجویان روستایی با برگزاری جشنواره «صنایع روستادوست»

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان خبر داد؛ تقویت مشاغل مددجویان روستایی با برگزاری جشنواره «صنایع روستادوست» مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان از برگزاری رویداد ملی صنایع روستادوست خبر داد و گفت: هدف این جشنواره تقویت اشتغال، افزایش بهره وری و ورود دانش و فناوری های جدید به عرصه اشتغال روستایی است. به گزارش  دنیای اسرار:

Print Friendly, PDF & Email

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان خبر داد؛

تقویت مشاغل مددجویان روستایی با برگزاری جشنواره «صنایع روستادوست»

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان از برگزاری رویداد ملی صنایع روستادوست خبر داد و گفت: هدف این جشنواره تقویت اشتغال، افزایش بهره وری و ورود دانش و فناوری های جدید به عرصه اشتغال روستایی است.

به گزارش  دنیای اسرار: کریم زارع، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان از برگزاری رویداد ملی صنایع روستادوست توسط این نهاد خبر داد و گفت: این جشنواره بزرگ با هدف تقویت اشتغال مددجویان روستایی، افزایش بهره وری و ورود دانش و فناوری های جدید به عرصه اشتغال روستایی و در سطح کشور برگزار می شود.

 وی افزود: صاحبان صنایع و کسب و کارهای دانش‌بنیان، مبتکران، مخترعان و افرادی که دارای ایده و خلاقیتی جدید برای کسب و کارهای روستایی هستند، می‌توانند تا بیست و پنجم مهر ماه با مراجعه به وبگاه emdad.ir  در این جشنواره ثبت نام کنند.

زارع با اعلام اینکه بالغ بر ۳۶ درصد از طرح های اشتغال سال ۱۳۹۸ کمیته امداد استان اصفهان در مناطق روستایی اجرا شده است، گفت: ورود دانش و فناوری‌های نوین به کسب و کارهای روستایی می‌تواند بهره‌وری مشاغل روستایی و سطح درآمد روستاییان را بالا برده و انگیزه برای ایجاد کسب و کارهای جدید و تداوم فعالیت در مشاغل فعلی را افزایش دهد. 

وی صنایع روستادوست در تعریف کمیته امداد را صنایعی با سه ویژگی خاص معرفی کرد و گفت: به صرفه بودن در مقیاس کوچک و روستایی در کنار نوآورانه بودن و حضور عنصر خلاقیت در آنها و در نهایت دارا بودن تکنولوژی و فناوری ساده به نحوی که سرویس و خدمات مورد نیاز آنها در روستا قابل دسترس بوده و نیازی به مراجعه به شهرهای بزرگ نباشد، سه ویژگی مد نظر این نهاد هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: نفرات برتر این جشنواره علاوه بر دریافت جایزه نقدی، در نمایشگاهی که مهرماه امسال برگزار می شود حضور یافته و به معرفی تجهیزات،بازاریابی و فروش محصولات خود خواهند پرداخت.

 وی افزود: علاوه بر خدمات ارائه شده در زمان برگزاری نمایشگاه، کمیته امداد همواره از ایده‌های برتر حمایت لازم را انجام خواهد داد و با سرمایه‌گذاری و در اختیار گذاشتن امکانات لازم، زمینه ورود نوآوری به کسب و کارهای روستایی را فراهم خواهد کرد

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.