تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۹:۵۵
کد خبر : 7406

تلاش و خرد جمعی، نوید بخش آینده ای درخشان برای ذوب آهن است

تلاش و خرد جمعی، نوید بخش آینده ای درخشان برای ذوب آهن است

مهندس یزدی زاده  در همایش بزرگ پیاده روی همگانی شرکت عنوان کرد :  تلاش و خرد جمعی، نوید بخش آینده ای درخشان برای ذوب آهن است به گزارش دنیای اسرار:به مناسبت دهه مبارک فجر ، همایش بزرگ پیاده روی همگانی با حضور مهندس منصور یزدی زاده مدیر عامل، معاونین، مدیران و جمعی از کارکنان شرکت

Print Friendly, PDF & Email

مهندس یزدی زاده  در همایش بزرگ پیاده روی همگانی شرکت عنوان کرد : 

تلاش و خرد جمعی، نوید بخش آینده ای درخشان برای ذوب آهن است

به گزارش دنیای اسرار:به مناسبت دهه مبارک فجر ، همایش بزرگ پیاده روی همگانی با حضور مهندس منصور یزدی زاده مدیر عامل، معاونین، مدیران و جمعی از کارکنان شرکت ، دوشنبه ۱۵ بهمن ماه به همت حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان از مسجد الغدیر تا ساختمان توحید  شرکت برگزار شد.

مهندس یزدی زاده مدیر عامل شرکت، امنیت کنونی جامعه را مرهون خون شهدا دانست و گفت : به دلیل تحریم های ظالمانه دشمن در جامعه مشکلاتی وجود دارد اما امید به آینده بسیار پررنگ است و جامعه انقلابی ایران با همبستگی بر مشکلات فائق خواهند آمد.

 وی با اشاره به برنامه ریزی دشمنان برای القاء یاس و ناامیدی به جامعه افزود : شاید توطئه دشمنان در مقطعی عرصه معیشتی را بر خانواده ها تنگ کند اما مردم با هوشیاری خود، توطئه دشمنان را بی اثر می کنند  و از آرمان های امام، شهدا و انقلاب اسلامی به خوبی صیانت خواهند کرد .

مدیرعامل شرکت با بیان اینکه امکانات و تجهیزات خوبی در ذوب آهن وجود دارد ، تصریح کرد : در صدد هستیم با همت پرسنل ، بهره گیری بهینه از این امکانات و افزایش تولید ، مشکلات معیشتی همکاران  برطرف شود.

وی تلاش و خرد جمعی را عامل تحقق اهداف عنوان کرد و اظهار داشت: در سایه برنامه ریزی و تلاش جمعی ، تولید مقاطع مختلف ریل و پروژه های شرکت به ثمر رسید که دستاوردهای ارزشمندی محسوب می شوند.

مدیر عامل شرکت انگیزه کارکنان را نوید بخش آینده ای درخشان برای ذوب آهن دانست و گفت: کارکنان ذوب آهن با اقدامات موثر در عرصه تولید به دشمنان نظام جواب قاطعی دادند.

وی بهره مندی کارکنان از مزایای افزایش تولید را یادآور شد و تاکید کرد: با حداکثر توان و اختیارات قانونی خود در رفع مشکلات معیشتی همکاران تلاش خواهیم کرد.

سرگرد مهران مختاری فرمانده بسیج شهید تندگویان ذوب آهن نیز در حاشیه این مراسم به خبرنگار ما گفت:علی رغم توطئه دشمنان در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، پرچم پرافتخار نظام بیش از پیش برافراشته تر است .

سرگرد مختاری پیاده روی همگانی را موجب همبستگی و نشاط کارکنان دانست و افزود: در این راستا مسابقات مختلفی توسط بسیج شهید تند گویان برنامه ریزی شده است که در طول دهه مبارکه فجر برگزار خواهد شد .

وی ورزش را عامل نشاط و نشاط را موجب افزایش تولید عنوان کرد و با اشاره به جنگ اقتصادی دشمنان افزود : دشمنان در جنگ اقتصادی، تولید و صنایع کشور ما را نشانه رفته اند و بر این اساس وظیفه خود می دانیم در کنار کارکنان شرکت از تولید و توسعه ذوب آهن اصفهان حمایت کنیم.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.