تمدید زمان ارسال مقالات، در سومین کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین روابط عمومی ایران
زمان ارسال مقالات، در سومین کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین روابط عمومی ایران تا ۲۰ بهمن ماه تمدید شد. گزارش دنیای اسرار:زمان ارسال مقالات، در سومین کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین روابط عمومی ایران تا ۲۰ بهمن ماه تمدید شد.به دلیل استقبال گسترده از کنفرانس ملی و با تصمیم شورای سیاست گذاری و همچنین امکانات
زمان ارسال مقالات، در سومین کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین روابط عمومی ایران تا ۲۰ بهمن ماه تمدید شد.
گزارش دنیای اسرار:زمان ارسال مقالات، در سومین کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین روابط عمومی ایران تا ۲۰ بهمن ماه تمدید شد.
به دلیل استقبال گسترده از کنفرانس ملی و با تصمیم شورای سیاست گذاری و همچنین امکانات علمی ویژه تر همچون نمایه شدن مقالات در سیلیویکا و اعطای گواهی آموزشی معتبر از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان، مهلت ارسال مقالات تا بیستم بهمن ماه ۱۴۰۰ تمدید شد.
زمان برگزاری کنفرانس ؛ ۲۷ و ۲۸ بهمن ماه ۱۴۰۰ می باشد.
ویژگی های این کنفرانس:
✅ انتشار مقالات برگزیده و نمایه سازی مقالات در پایگاه های معتبر علمی
✅ اعطای گواهینامه معتبر از سازمان مدیریت و برنامه ریزی
✅ محور دریافت مقالات کنفرانس به شرح زیر میباشد:
✳️ هنـر و روابط عمـومی
✳️ مدیریت و روابط عمومی
✳️ روابط عمومی تجاری
✳️ ادبیات و علوم ارتباطات
✳️ مدیـریت و روابط عمومی
✳️ علم حقوق و روابط عمومی
✳️ جامعه شناسی و علوم ارتباطات
✳️ علوم ارتباطات و مدیریت بحران
✳️ اخلاق در روابط عمـومی مجـازی
✳️ تعامل روانشناسی با علوم ارتباطات
✳️ آسیبشناسی روابط عمومی الکترونیک
✳️ آسـیبشناسی روابـط عمومیها در ایران
✳️ عوامل اثرگذار بر توسعه ارتباطات مجازی
✳️ نقش فناوری های جدید در توسعه ارتباطات
✳️ مخاطب شناسی و مخاطب سنجی در ارتباطات
✳️ روابط عمومی مخاطب محور و ویژگی های آن
✳️ سواد ارتباطی و سواد رسانهای و شبکه های مجازی
✳️ داستـان گویی و شخصیت پردازی در روابط عمومی
✳️ نقش رسانه و روابط عمومی در تقویت اعتماد و امید
✳️ رویکردهای جدید در تولید محتوا در روابط عمومی
✳️ نقش رسانه و روابط عمومی در تحقق شهر هوشمند
✳️ نقش رسانه و روابط عمومی سلامت در توسعه پایدار
✳️ روابط عمومی سیاسی (دیپلماسی اجتماعی و فرهنگی)
✳️ تاثیر روانشناسی اجتماعی در توسعه سرمایه های اجتماعی
✳️ آسیبشناسی اینفودمی (infodemy) در فضای مجازی
✳️ نقش روابط عمومی و اطلاع رسانی در پیشگیری از کرونا
✳️ آسیبشناسی دیپفیک(deepfake) و جعل عمیق در علوم ارتباطات
✳️ رویکردهای روابط عمومی ناب
✅ برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت کنفرانس مراجعه بفرمایید؛:
https://nipr.daneshpajoohan.ac.ir/fa
برچسب ها :روابط عمومی اصفهان
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0