تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹
کد خبر : 17711

تمدید معاینه فنی و اعتبار گواهینامه های رانندگی تا پایان ماه مبارک رمضان

تمدید معاینه فنی و اعتبار گواهینامه های رانندگی تا پایان ماه مبارک رمضان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: سارقان ۵۰۰ دستگاه تلفن همراه در اصفهان دستگیر شدند به گزارش دنیای اسرار:رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری ۳ سارق که از یک مغازه ۵۰۰ دستگاه تلفن همراه و ۳ لپ تاپ به ارزش ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را سرقت کرده بودند خبر داد. سرهنگ “حسین

Print Friendly, PDF & Email


رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: سارقان ۵۰۰ دستگاه تلفن همراه در اصفهان دستگیر شدند

به گزارش دنیای اسرار:رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری ۳ سارق که از یک مغازه ۵۰۰ دستگاه تلفن همراه و ۳ لپ تاپ به ارزش ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را سرقت کرده بودند خبر داد.

سرهنگ “حسین ترکیان” در گفت و گوبا خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت از مغازه موبایل فروشی در شهر اصفهان ، بلافاصله کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی واردعمل شدند.

وی افزود: پس از انجام یکسری اقدامات تخصصی توسط ماموران ، ۳ سارق در رابطه با این سرقت را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی آنها دستگیر شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه سارقان نیز یک دستگاه قهوه ساز سرقتی که از شهرستان “ایذه” استان “خوزستان” سرقت کرده بودند و یک سواری زانتیای مسروقه که با پلاک جعلی تردد می کرد کشف شد.

سرهنگ ترکیان با اشاره به اینکه تاکنون ۲ مالباخته این پرونده شناسایی شده اند اظهار داشت: سارقان برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

رئیس پلیس آگاهی اصفهان از شهروندان خواست، با پلیس تعامل و مشارکت داشته باشند و هر گونه موضوع و اخبار مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

خودروهایی که معاینهفنی آنها به اتمام رسیده یا افرادی که اعتبار گواهینامه آنها منقضی شده تا پایانماه مبارک رمضان فرصت تمدید دارند.

سرهنگ “محمدرضا محمدی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت:به منظور جلوگیری از ازدحام در مراکز معاینه فنی و دفاتر پلیس +۱۰ و در راستای حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا مالکان خودروهایی که معاینه فنی آنها به اتمام رسیده یا افرادی که اعتبار گواهینامه رانندگی آنها منقضی شده است تا پایان ماه مبارک رمضان برای تمدید فرصت دارند.

وی افزود: خودروهای که معاینه فنی آنها به اتمام رسیده یا افرادی که اعتبار گواهینامه آنها منقضی شده در صورت تردد جریمه نخواهند شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی از مالکان وسایل نقلیه که معاینه فنی ندارند و رانندگی که مدت اعتبار گواهینامه آنها پایان یافته خواست ، در مدت زمان باقیمانده با رعایت فاصله گذاری اجتماعی جهت اخذ معاینه فنی و تمدید اعتبار گواهینامه اقدام کنند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.