تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۵
کد خبر : 26626

تمدید مهلت ثبت‌نام از داوطلبان عضویت در هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان برای سومین بار

تمدید مهلت ثبت‌نام از داوطلبان عضویت در هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان برای سومین بار

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد: مهلت ثبت‌نام از داوطلبان عضویت در هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان به دستور وزیر راه و شهرسازی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه (۱۵ و ۱۶ تیرماه ۱۴۰۰) تمدید شد. به گزارش دنیای اسرار؛ امیر زاغیان معاون مسکن و

Print Friendly, PDF & Email


معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد: مهلت ثبت‌نام از داوطلبان عضویت در هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان به دستور وزیر راه و شهرسازی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه (۱۵ و ۱۶ تیرماه ۱۴۰۰) تمدید شد.

به گزارش دنیای اسرار؛ امیر زاغیان معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه مهلت ثبت نام از داوطلبان عضویت در هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان برای سومین بار تمدید شد. اعلام کرد: به دستور وزیر راه و شهرسازی، داوطلبان می‌توانند در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۱۵ و ۱۶ تیرماه ۱۴۰۰ اقدام به ثبت نام کنند.

وی گفت: براین اساس و به استناد بخشنامه ابلاغی معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی مبنی بر تمدید زمان ثبت‌نام از داوطلبان عضویت در هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استانها و به منظور مشارکت حداکثری در برگزاری انتخابات‌، هیات نظارت انتخابات این بخشنامه را به هیات اجرایی ابلاغ و هیات اجرایی نسبت به تمدید انتخابات برای سومین بار اقدام کرد.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان ابراز داشت: تمامی دواطلبان عضویت در هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه ۱۶ تیرماه فرصت دارند نسبت به ثبت‌نام و تکمیل مدارک خود مبادرت ورزند

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.