تاریخ انتشار : شنبه ۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳
کد خبر : 29702

توزیع بیش از ۲ هزار قلم تجهیزات پزشکی و کمک درمانی بین بیماران صعب العلاج تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان

توزیع بیش از ۲ هزار قلم تجهیزات پزشکی و کمک درمانی بین بیماران صعب العلاج تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان از توزیع تجهیزات پزشکی با اعتباری بیش از ۶۹۵ میلیون تومان بین مددجویان بیمار تحت حمایت خبر داد. به گزارش دنیای اسرار، هادی بنایی معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان اصفهان، از ارائه خدمات درمانی به بیماران صعب العلاج، خاص و زمین گیر تحت حمایت

Print Friendly, PDF & Email

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان از توزیع تجهیزات پزشکی با اعتباری بیش از ۶۹۵ میلیون تومان بین مددجویان بیمار تحت حمایت خبر داد.
به گزارش دنیای اسرار، هادی بنایی معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان اصفهان، از ارائه خدمات درمانی به بیماران صعب العلاج، خاص و زمین گیر تحت حمایت خبرداد و گفت: تجهیزات پزشکی از جمله واکر، ویلچر، عصا، تخت بیمارستانی، فشارسنج، تشک مواج و… به منظور حمایت بیشتر از بیماران نیازمند تحت حمایت تهیه و بین آنها توزیع می شود.

هادی بنایی با اشاره به بهره مندی از ظرفیت خیران و نیکوکارن برای کمک به این بیماران، ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲ هزار بیمار نیازمند از این تجهیزات با اعتباری بیش از ۶۹۵ میلیون تومان بهره مند شدند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان با بیان اینکه تعداد ۵ هزار و ۹۸۹ بیمار خاص و صعب العلاج تحت حمایت این نهاد هستند، افزود: تمامی خدمات ارائه شده به این بیماران از جمله داروهای مورد نیاز آنها، هزینه های بستری و سایر هزینه هایی که در بیمارستان های دولتی انجام می شود، رایگان است.

وی با دعوت از خیران و مردم نیکوکار برای تامین هزینه های سنگین درمانی بیماران صعب العلاج، گفت: عموم مردم می توانند با مراجعه به دفاتر این نهاد و مراکز نیکوکاری در سطح استان، کمک های خود را برای کاهش دغدغه و درمان این بیماران اهدا کنند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.