تاریخ انتشار : شنبه ۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶
کد خبر : 18808

توزیع بیش از ۴ میلیارد متر مکعب گاز طبیعی دراستان اصفهان

توزیع بیش از ۴ میلیارد متر مکعب گاز طبیعی دراستان اصفهان

درسه ماهه نخست سال جهش تولید؛ توزیع بیش از ۴ میلیارد متر مکعب گاز طبیعی دراستان اصفهان مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از مصرف بالغ بر ۴ میلیارد و ۷۵۵میلیون متر مکعب گازطبیعی در سطح استان اصفهان طی سه ماهه نخست سالجاری خبر داد. به گزارش دنیای اسرار، سید مصطفی علوی، بیان داشت: میزان مصرف

Print Friendly, PDF & Email

درسه ماهه نخست سال جهش تولید؛

توزیع بیش از ۴ میلیارد متر مکعب گاز طبیعی دراستان اصفهان

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از مصرف بالغ بر ۴ میلیارد و ۷۵۵میلیون متر مکعب گازطبیعی در سطح استان اصفهان طی سه ماهه نخست سالجاری خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار، سید مصطفی علوی، بیان داشت: میزان مصرف گاز در سه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل که برابر با ۵میلیارد و ۱۶۵میلیون متر مکعب بود، ۸ درصد کاهش داشته است.

وی، افزود: در صنایع استان، در سه ماهه نخست سالجاری معادل ۴میلیارد و ۴۰ میلیون مترمکعب گاز طبیعی مصرف شده است که این میزان در مدت مشابه سال قبل ۴ میلیارد و ۲۵۶میلیون متر  مکعب بوده است.

مهندس علوی، با اشاره به میزان مصرف گاز خانگی و عمومی درسطح استان افزود: حجم گازمصرفی طی سه ماه نخست امسال در این بخش بیش از ۷۱۵میلیون متر مکعب بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۳ درصد کاهش داشته ایم.

 مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، همچنین با اشاره به میزان مصرف گاز در بخش خانگی و عمومی،گفت: امیدواریم با مصرف بهینه گاز طبیعی و رعایت این رویه در طی سال بخصوص در فصل سرما با مشکل تامین گاز مواجهه نشویم.

مهندس علوی، استفادهاز گاز در صنعت بویژه صنایع عمده را در پیشگیری از آلودگی محیط زیست بسیارموثردانست و افزود: در صورتیکه تمامی مصارف گاز طبیعی توسط مشترکین گرامی در چارچوب های الگوی مصرف و به صورت بهینه صورت پذیرد علاوه بر بهبود کیفیت هوا و محیط زیست، میتواند در کاهش هزینه گازبهای مشترکین نیز موثر باشد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.