تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳
کد خبر : 11321

توزیع سالانه ۴۰ میلیون متر مکعب گاز در شهرستان چادگان

توزیع سالانه ۴۰ میلیون متر مکعب گاز در شهرستان  چادگان

توزیع  سالانه ۴۰ میلیون متر مکعب گاز در شهرستان چادگان مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان طی بازدید از اداره گاز شهرستان چادگان و ارزیابی وضعیت تاسیسات گازرسانی، ایستگاه ها،تجهیزات نگهداری و تعمیرات شبکه و امداد رسانی این شهرستان گفت: سالانه ۴۰ میلیون متر مکعب گاز در این شهرستان توزیع می گردد. به گزارش  دنیای اسرار: سید

Print Friendly, PDF & Email

توزیع  سالانه ۴۰ میلیون متر مکعب گاز در شهرستان چادگان

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان طی بازدید از اداره گاز شهرستان چادگان و ارزیابی وضعیت تاسیسات گازرسانی، ایستگاه ها،تجهیزات نگهداری و تعمیرات شبکه و امداد رسانی این شهرستان گفت: سالانه ۴۰ میلیون متر مکعب گاز در این شهرستان توزیع می گردد.

به گزارش  دنیای اسرار: سید مصطفی علوی وضعیت گازرسانی شهرستان چادگان را مطلوب برشمرد و در دیدار با فرماندار و بخشداران این شهرستان مسائل و مشکلات در حوزه گاز رسانی را  مورد بحث و بررسی قرار دادند.

وی، با اشاره به پراکندگی بالای این شهرستان از نظر جغرافیایی بیان داشت: بیش از ۵۰۰ کیلومتر شبکه گاز در این شهرستان اجرایی شده و سالانه ۴۰ میلیون متر مکعب گاز در این شهرستان توزیع می گردد که نتیجه چابکی و تلاش نیروی انسانی اداره گاز این شهرستان است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، گازرسانی به شهرک صنعتی چادگان و احداث ایستگاه ۵هزار متر مکعبی برای این شهرک یکی از اقدامات انجام شده در راستای حمایت از تولید عنوان کرد و گفت: در حال حاضر زیرساخت لازم در این شهرک ایجاد شده ولی تنها دو واحد صنعتی آماده استفاده از گاز طبیعی هستند.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان محلی این شهرستان باید ظرفیت های صنعتی شهرستان را افزایش دهند افزود: شرکت گاز همواره از طرح های صنعتی و تولیدی که بستر اشتغال زایی و رونق اقتصادی استان را افزایش می دهد استقبال می کند.

مهندس علوی همچنین با اشاره به عدم وجود طرح هادی روستایی در برخی از روستاهای چادگان گفت: این موضوع باعث شده تا در بر و کف ساختمان ها تغییراتی ایجاد شود و بعضاً خساراتی را به شبکه و علمک ها وارد کند.

وی همچنین طی اعلام درخواست جهت استفاده از ظرفیت جلسات  شورای اداری شهرستان در راستای فرهنگ سازی مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی، افزود: یکی از دغدغه های ما وصول مطالبات شرکت گاز می باشد که امیدواریم فرماداری و بخشداران محترم حمایت و پیگیری های لازم را در این بخش ارائه بنمایند.

همچنین در این جلسه توکلی، فرماندار شهرستان چادگان با اشاره به محرومیت مناطق روستایی این شهرستان گفت: در حال حاضر دو روستای چشمه گرداب و قلعه زنبور در این شهرستان فاقد گاز طبیعی هستند که تقاضا می شود حمایت و مساعدت با مناطق روستایی بیشتر گردد.

فرماندار چادگان، گازرسانی به گلخانه های مشمول مصوبه شورای اقتصاد را درخواست نمود و افزود:فرمانداری به همراه شرکت گاز به جد پیگیر مطالبات معوق گاز بهای مصرفی است.

در ادامه مهندس علوی، بیان داشت: بر اساس قانون درصورتی که جمعیت روستایی بالای ۲۰ خانوار باشد مشمول گازرسانی با هزینه شرکت گاز است و در صورتی که کمتر از این تعداد باشد می توان با تامین هزینه به صورتی مشارکتی متقاضی گازرسانی و بهره مندی از این نعمت گردد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: گازرسانی به ۵ گلخانه مشمول مصوبه شورای اقتصاد طی چند ماه آینده آغاز خواهد شد و و به منظور توسعه گازرسانی به گلخانه ها لازم است محدوده جغرافیایی خاصی توسط فرمانداری مشخص و اعلام گردد .

لازم به ذکر است، مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان و هیئت همراه در ادامه از ساختمان در دست احداث پست امداد گاز چادگان نیز بازدیدی به عمل آوردند و دستورات لازم جهت تکمیل ساختمان و بهره برداری از آن در هفته دولت سال جاری را صادر نمودند.

همچنین بازدید از ادارات گاز چادگان و رزوه و نشست صمیمی با پرسنل این ادارات از دیگر برنامه های این بازدید بود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.