تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶
کد خبر : 30571

توزیع مرحله اول بسته های لبنی بین مددجویان کمیته امداد استان اصفهان آغاز شد

توزیع مرحله اول بسته های لبنی بین مددجویان کمیته امداد استان اصفهان آغاز شد

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان از توزیع ۲۵ هزار بسته لبنی بین مددجویان به ارزشی بیش از ۱۴ میلیارد تومان خبر داد. به گزارش دنیای اسرار:کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان با اعلام این خبر، اظهار داشت: توزیع بسته های کمک معیشتی لبنیات بین خانواده های تحت حمایت آغاز شده و در

Print Friendly, PDF & Email

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان از توزیع ۲۵ هزار بسته لبنی بین مددجویان به ارزشی بیش از ۱۴ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار:کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان با اعلام این خبر، اظهار داشت: توزیع بسته های کمک معیشتی لبنیات بین خانواده های تحت حمایت آغاز شده و در مرحله اول ۲۰ درصد از خانوارهای مددجو از آن بهره مند خواهند شد.

کریم زارع با اشاره به توزیع نخستین مرحله بسته های لبنی، ادامه داد: در اولین مرحله، ۲۵ هزار بسته معیشتی لبنیات شامل ماست، شیر، پنیر، خامه جمعا به ارزش بیش از ۱۴ میلیارد تومان توزیع می شود.

وی به مشارکت بنیاد مستضعفان در توزیع این بسته ها اشاره کرد و افزود: با برنامه ریزی انجام شده سعی داریم تمام خانوارهای تحت پوشش با اولویت خانواده های عائله مند، مشمول یک بسته لبنی شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه در نخستین مرحله توزیع، ۲۵ هزار خانوار از این بسته ها بهره مند می شوند، گفت: با توجه به شرایط خاص نگهداری بسته ها برای جلوگیری از فساد، کلیه موارد بهداشتی در نظر گرفته شده است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.