تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۱
کد خبر : 27922

توزیع هوشمند کالاهای اساسی در سامانه بازرگام

توزیع هوشمند کالاهای اساسی در سامانه بازرگام

 به گزارش دنیای اسرار:علیرضا جاوید عربشاهی رییس مرکز امور ارتباطات، مجلس و استان‌های سازمان تعاونی روستایی ایران  در نشست خبری بااصحاب رسانه از آغاز طرح توزیع دیجیتالی مرغ و تخم مرغ در شهر اصفهان خبرداد وافزود:در این طرح هر شهروند می‌تواند برای خرید مرغ منجمد و تخم‌مرغ شانه‌ای پس از ثبت‌نام و دریافت کد رهگیری در

Print Friendly, PDF & Email

 به گزارش دنیای اسرار:علیرضا جاوید عربشاهی رییس مرکز امور ارتباطات، مجلس و استان‌های سازمان تعاونی روستایی ایران  در نشست خبری بااصحاب رسانه از آغاز طرح توزیع دیجیتالی مرغ و تخم مرغ در شهر اصفهان خبرداد وافزود:در این طرح هر شهروند می‌تواند برای خرید مرغ منجمد و تخم‌مرغ شانه‌ای پس از ثبت‌نام و دریافت کد رهگیری در سامانه بازرگام  به قیمت مصوب وبدون پرداخت هزینه ارسال  و تحویل درب منازل ، اقلام خود را حداکثر ظرف  ۲۴ ساعت  آینده تحویل بگیرد.
وی ادامه داد: هر شهروند می‌تواند در ۲۴ ساعت ۵۰ کیلوگرم مرغ منجمد به قیمت هر کیلوگرم ۲۰ هزار تومان و شانه تخم‌مرغ ۳۰ عددی به مبلغ ۴۳ هزار تومان دریافت کنند.

 عربشاهی خاطرنشان کرد: طرح توزیع الکترونیکی مرغ و تخم‌مرغ  ابتدا در شهر تهران آغاز شد و اصفهان را به‌عنوان شهر دوم برگزیدیم و قرار است برای شهرهای کرج و رشت و یزد نیز برنامه‌ریزی شود.
وی هدف از تنظیم این طرح را تنظیم بازار و کنترل نرخ‌های توزیع این دو مواد غذایی برشمرد و تصریح کرد: حذف واسطه‌ها و تسهیل در ارائه مواد غذایی ازجمله دیگر اهداف این طرح به شمار می‌رود.

رییس مرکز امور ارتباطات، مجلس و استان‌های سازمان تعاونی روستایی ایران ادامه داد: برنامه ما این است که تا پایان سال در ۱۰ استان طرح توزیع اینترنتی مرغ و تخم‌مرغ را اجرا کنیم و سپس برای سایر شهرستان‌ها اقدامات لازم را انجام دهیم.

عربشاهی گفت: از دیگر برنامه‌های این سازمان می‌توان به توزیع میوه شب عید مانند طرح اینترنتی فعلی و در بستر سامانه و اینترنت و برای دسترسی راحت‌تر مردم به اقلام مصرفی اشاره کرد.
وی بابیان اینکه سامانه طراحی‌شده توانایی و ظرفیت بالایی دارد و حتی ثبت ۱۴ هزار سفارش در ثانیه هم ثبت‌شده است افزود: سامانه بازرگام جدا از قبلی عرضه مرغ است و هیچ‌گونه تعارضی با یکدیگر ندارند.

خبرنگار:علیرضاهژبری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.